Gå til innhold

Fy, så stygt Kate sminker seg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel neppe hun som sminker seg selv, men enig. Uheldig bilde i tillegg, kanskje?

Skrevet
Er vel neppe hun som sminker seg selv, men enig. Uheldig bilde i tillegg, kanskje?

Nei, det er ikke et uheldig bilde, hun er alltid sminket slik. Og hun gjør det uten tvil selv, ingen proff ville ha brukt svart eyeliner i fullt dagslys! HI er ikke den eneste som reagerer på det, har tenkt det selv maaange ganger (sånn omtrent hver gang jeg har sett et bilde av henne - også fra bryllupet!), og det er bare å google "kate middleton eyeliner" så ser du at det er temmelig mange andre som har lagt merke til det også.

Skrevet

Tror du virkelig at kongelige blir sminket av andre hver dag? Det gjør de selvsagt ikke, selv ikke de britiske! Men hun kunne trengt noen gode råd, ja.

Skrevet

Hun bruker alt for sort og hard kajalstrek, og er alt for tynn, dermed ser hun mye eldre ut enn hun er. Hun er jo kjempesøt, men kunne trengt litt sminkeveiledning og noen ekstra kilo på kroppen. ;)

Skrevet

Hadde jeg vært kongelig, og hatt som yrke å vise meg frem, så hadde jeg krevd sminkør og frisør. Synes det er merkelig hvis de ikke har det.

Skrevet
Hun bruker alt for sort og hard kajalstrek, og er alt for tynn, dermed ser hun mye eldre ut enn hun er. Hun er jo kjempesøt, men kunne trengt litt sminkeveiledning og noen ekstra kilo på kroppen. ;)

Enig. En oppmyket, bronsefarget linje ville fått henne til å se helt annerledes ut.

Skrevet
Hadde jeg vært kongelig, og hatt som yrke å vise meg frem, så hadde jeg krevd sminkør og frisør. Synes det er merkelig hvis de ikke har det.

Men de har ikke det. Ikke daglig.

Skrevet

Jeg syns det er helt greit med svart eyeliner og en litt "hard" linje. Det jeg syns ser forferdelig ut er når man liksom ringer inn hele øyet. Man får jo så mye mindre øyne og ser oversminka ut med en gang. Mye penere når man bare har strek over øyet og stopper før man er helt inni øyekroken, syns jeg.

Skrevet

Kate legger sminken sin selv ja, hun har en eller annen erfaring innen makeup kunne jeg lese før bryllupet. Bryllupsmakeupen la hun selv også.

Som makeupartist selv ville jeg ha gjort mange ting annerledes enn henne. Det blir ofte too much og for skarpt til å være en glamorøs look. Hun har en tendens til å legge makeup som er mer egnet for scene eller veldig skarpt lys/blits, men hey, sålenge man synes man er fin selv så er det det viktigste :)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Regner med hertugen syns hun er fin.

Så lenge jeg liker hva jeg ser i speilet og husnerden utbryter nå var du fin hvergang jeg pynter meg for noe.

Kan resten av verden tenke hva de vil.

Syns Kate er pen jeg. Desuten syns jeg det er klasse over at hun valgte å takke nei til sitt eget sminke team.

Hun valgte nok i grunnen mannen og aksepterte jobben som fulgte med.

Hadde mannen i mitt liv vært kongelig. Tror jeg jeg ville valgt privatliv og frihet over kjærlighet

Skrevet

Ser ikke problemet. Ville ikke sminket meg slik selv, men Kate er et menneske som alle andre og har selvsagt ulik smak. Reagerer ikke noe særlig på dette bildet.

Skrevet

Jeg synes hun er en ganske normal dame som sminker seg stygt.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Har ikke tenkt over det før, men det var ikke pent. Ser ut som om hun er 40. Men det skal sies, hun var ikke spesielt heldig med det bildet heller...

Skrevet

Så dere er noen glansbilder dere altså?

Vedder på at 90% av de som kritiserer henne er halvslitne, dvaske damer med kjerringsveis og knapt et mascarastrøk på øya. Eller bimboer som innbiller seg at de selv er så deilige.

Hun er sikkert sprekere, fastere og vakrere enn dere noen gang kommer til å bli.

Skrevet

Tror det er en kombinasjon av hvor tynn hun er og hudtone. Jeg bruker kajal på samme måte (Men duset ut) og jeg ser ikke gammel ut. Er 27 år gammel og må vise leg overalt.

Skrevet

Sminker du deg så fryktelig mye bedre selv da? Du har ikke tenkt på det at det kanskje er endel folk som synes du har stygg sminke, feil hårsveis eller teite klær?

Smaken er som baken, og så lenge hun selv er fornøyd, og mannen hennes elsker henne for den hun er, spiller det jaggu fint lite hva en gjeng kvinnfolk her inne måtte mene.

Skrevet
Så dere er noen glansbilder dere altså? Vedder på at 90% av de som kritiserer henne er halvslitne, dvaske damer med kjerringsveis og knapt et mascarastrøk på øya. Eller bimboer som innbiller seg at de selv er så deilige. Hun er sikkert sprekere, fastere og vakrere enn dere noen gang kommer til å bli.

Haha, der kom det obligatoriske dib-svaret! Hvis man kritiserer noen, så er man misunnelig. Alltid!

Jeg er veldig glad jeg ikke er Kate. Dvask er jeg ikke, men i motsetning til henne så er jeg er heller ikke anorektisk og gift med en mann som hadde måne før han fylte 30. Og ikke minst: jeg vet hvordan jeg skal få sminke til å fremheve øynene mine, ikke få dem til å se ut som to livløse, svarte hull i ansiktet mitt.

Skrevet
Sminker du deg så fryktelig mye bedre selv da? Du har ikke tenkt på det at det kanskje er endel folk som synes du har stygg sminke, feil hårsveis eller teite klær? Smaken er som baken, og så lenge hun selv er fornøyd, og mannen hennes elsker henne for den hun er, spiller det jaggu fint lite hva en gjeng kvinnfolk her inne måtte mene.

Jada. Men det er lov å synes hun er stygg selv om det betyr fint lite. Jeg synes hun er stygg.

Skrevet
Så dere er noen glansbilder dere altså? Vedder på at 90% av de som kritiserer henne er halvslitne, dvaske damer med kjerringsveis og knapt et mascarastrøk på øya. Eller bimboer som innbiller seg at de selv er så deilige. Hun er sikkert sprekere, fastere og vakrere enn dere noen gang kommer til å bli.
Haha, der kom det obligatoriske dib-svaret! Hvis man kritiserer noen, så er man misunnelig. Alltid! Jeg er veldig glad jeg ikke er Kate. Dvask er jeg ikke, men i motsetning til henne så er jeg er heller ikke anorektisk og gift med en mann som hadde måne før han fylte 30. Og ikke minst: jeg vet hvordan jeg skal få sminke til å fremheve øynene mine, ikke få dem til å se ut som to livløse, svarte hull i ansiktet mitt.

Så utrolig hyggelig du er da. Skikkelig muntrasjonsråd. Snakker du like stygt om alle mennesker du ser og møter?

Skrevet
Sminker du deg så fryktelig mye bedre selv da? Du har ikke tenkt på det at det kanskje er endel folk som synes du har stygg sminke, feil hårsveis eller teite klær? Smaken er som baken, og så lenge hun selv er fornøyd, og mannen hennes elsker henne for den hun er, spiller det jaggu fint lite hva en gjeng kvinnfolk her inne måtte mene.
Jada. Men det er lov å synes hun er stygg selv om det betyr fint lite. Jeg synes hun er stygg.

Jaja, kanskje det er noen som synes du er det samme da. Men må man absolutt kringkaste sånt pjatt?

Skrevet

Alle som føler sånn behov for å kritisere andre;

Google "framsnakking" og prøv å lære litt av det istedetfor å være så negative til deres medmennesker.

Skrevet

Jeg synes hun er søt jeg! Sminker seg ikke som jeg ville gjort, men så sminker jeg meg stort sett ikke heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...