Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #26 Skrevet 14. september 2012 Nei, jeg tjener lite, jeg. Holder på å bygge opp eget firma, og er alene med barn. Jeg eier hus, med lite lån og stor salgsverdi, fordi jeg kjøpte på rett tidspunkt. Men det er alt jeg har. Og det hjelper ikke mye i hverdagen å være millionær på papiret Men vi klarer oss Har vel ca 23 000 inn hver måned
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #27 Skrevet 14. september 2012 I vårt tilfellet så tjener jeg langt mer enn min mann, og vi har årslønn i underkant 1million i året, vi klager ikke, men vi føler ikke vi er rike heller pga at vi har et stort huslån og studielån i tillegg til billån. Og siden jeg tjener over topp skatt nivå, betaler jeg ganske mye i skatt (40%) så opp i opp er det ikke så mye å skryte av netto summen vi får utbetalt i måned. Det er først når feriepenger kommer at smilet er på plass
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. september 2012 #28 Skrevet 14. september 2012 I fjor hadde vi 8-900 000kr utbetalt i lønn tilsammen. Nå har jeg gått over på aap og får minstesats der. Da blir det nok ikke så gode tider her heller som vi har hatt. Heldigvis trenger vi ikke 2 fulle lønninger for å betjene lån, 2 biler, 2 barn osv..
Jojo x3 Skrevet 14. september 2012 #29 Skrevet 14. september 2012 Vi har det bra økonomisk, rike på penger er vi ikke, men rike i den forstand at vi har masse kjærlighet å omsorg for hverandre.
Magia Skrevet 14. september 2012 #30 Skrevet 14. september 2012 Det er jo enda en ting: de som tjener godt, sier de ikke har mye penger fordi de har mange utgifter. Vel, er det ikke utgifter pengene skal gå til da? Og er det ikke frivillig å ta på seg utgifter? Jeg mener, man trenger ikke å ta på seg så stort lån som man har mulighet for å få. Man velger selv å ta hundretusener i lån på en bil eller to. Osv osv. Ingen tvang der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå