Gå til innhold

sikkerhetsnøkkel pc`n? noe som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lånt med meg en pc hjem , og trenger sikkerthetsnøkkel fra nettverket vårt. har trådløst.

Hvor finner jeg den? Vet den skal ligge innpå pcn et sted, men husker ikke nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Se under modemet det står det.

det gikk ikke.

det skal på pcn å, men husker ikke hvor :/

hi

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Enten så står det under modemet og har dere laget eget navn og passord så må dere selv ha notert det ned en plass.

På pc`n står det ikke, med mindre dere selv har notert det der (noe jeg vil tro dere ikke har gjort siden det er en låne pc)

Skrevet
Enten så står det under modemet og har dere laget eget navn og passord så må dere selv ha notert det ned en plass. På pc`n står det ikke, med mindre dere selv har notert det der (noe jeg vil tro dere ikke har gjort siden det er en låne pc)

Prøvde de bokstavene som står under modumet. det fikk jeg ikke til.

Jeg mente at det står på vår private pc som vi har fra før, ikke lånepcn.

Det skal stå på denne pcn, har hatt flere som har hatt med seg pcn sin hit, og slått inn passordet som stod på denne pcn. Men jeg husker ikke hvor det sto..arg

hi

Skrevet
Enten så står det under modemet og har dere laget eget navn og passord så må dere selv ha notert det ned en plass. På pc`n står det ikke, med mindre dere selv har notert det der (noe jeg vil tro dere ikke har gjort siden det er en låne pc)
Prøvde de bokstavene som står under modumet. det fikk jeg ikke til. Jeg mente at det står på vår private pc som vi har fra før, ikke lånepcn. Det skal stå på denne pcn, har hatt flere som har hatt med seg pcn sin hit, og slått inn passordet som stod på denne pcn. Men jeg husker ikke hvor det sto..arg hi

Lurer på om du mener du må gå inn på Nettverks og delingssenter og hente fra lista der. Der skal alle "gamle" nett være lagret.

Men jeg er ganske sikker på at pcen husker igjen nettet da.. hm..men prøv å gå inn dit iallefall. Trykk på internett nede til høyre på skjermen.

Skrevet

Jeg fikk til :)

Det stod på nettverket nede til høyre :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...