Musemorbr / Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg bestilte to lokk med bilde av godgutten til oss, to til foreldrene mine, og to til besteforeldrene mine. Jeg synes faktisk det må være lov, siden jeg kjøper ca tre bokser leverpostei i uka. Hvor mange har du bestilt, og har du kjøpt nok leverpostei til det?
Linerlen og pipipen Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 To lokk foreløpig, så jeg har noen tilgode. Vi eter såpass mye leverpostei at jeg bestiller så mange lokk som jeg har lyst på uten et fnugg av dårlig samvittighet.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Oi kan man bestille fler? Har bare bestilt ett jeg, ikke fordi jeg er så himla ordentlig, mer fordi jeg er så himla dum som ikke tenkte det gikk an...
Musemorbr / Skrevet 14. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2012 Julie da... Dum er du ikke, men du ER litt naiv. Hihi Jeg ler med deg, og ikke av deg, bare så du vet det altså. Gå og bestill flere lokk nå, så du blir like kriminell som oss andre.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Julie da... Dum er du ikke, men du ER litt naiv. Hihi Jeg ler med deg, og ikke av deg, bare så du vet det altså. Gå og bestill flere lokk nå, så du blir like kriminell som oss andre. Naiv ja, takk stemmer det, det er ordet! Nå har jeg bestilt 3 til =) Kjøper to bokser i uken så føler absolutt det er i orden =)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Hvor kan man bestille sånne lokk?
humlesurr Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 http://www.stabburetleverpostei.no/
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 her bruker vi en del leverpostei så kunne vel kjøpt lokk men hva skal jeg med det. Har allerede de røde plastikklokkene å sette på boksene trenger ikke flere
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Hm må kjøpe 3 bokser for å kvalifisere og som alle andre her kjøper jeg et par i uken. Lurer nå mer på hvorfor dere annser det som juks dere har jo kvaliFisert dere mer enn en gang og det står jo ikke noe begrensning.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 her bruker vi en del leverpostei så kunne vel kjøpt lokk men hva skal jeg med det. Har allerede de røde plastikklokkene å sette på boksene trenger ikke flere Ser du ikke synes barns glede er noe viktig.. Mine barn ble fra seg av glede iallefall, og det var det som var viktig med lokket, ikke hva foreldre mener. Og du virker nå ikke særlig glad da, så da er det vel vanskelig å se glede i et leverposteilokk.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Minuset med lokkene er at bildene bare er et klistremerke. Nensom behandling, - her blir det ikke noe oppvaskmaskin nei!
Musemorbr / Skrevet 14. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2012 Jeg har litt vanskelig for å tro at noen som har barn ikke vil ha minst et lokk med bilde. Tipper den kommentaren var ment kun for å provosere. Det virket ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå