Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Fryktelig for henne, helt sikkert, men hvorfor i alle dager soler kjendiser og kongelige seg toppløse!? De bør jo vite at det kan ligge en paparazzi å lure bak hver en busk. Og de er jo ikke akkurat kjente for å være opptatt av hva som er rett og galt. Så lenge de får solgt bladet sitt er de strålende fornøyde. Så hvorfor dette behovet for å vifte med puppene på ferie?
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Nå er dette bildet tatt med telelinse inn i en skjermet hage så vidt jeg forstod. Litt privatliv burde selv kongelige kunne forvente seg.
O`Neill Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Fryktelig for henne, helt sikkert, men hvorfor i alle dager soler kjendiser og kongelige seg toppløse!? De bør jo vite at det kan ligge en paparazzi å lure bak hver en busk. Og de er jo ikke akkurat kjente for å være opptatt av hva som er rett og galt. Så lenge de får solgt bladet sitt er de strålende fornøyde. Så hvorfor dette behovet for å vifte med puppene på ferie? Jeg synes det er tåpelig av de å rase slik som det de har gjort etter at disse bildene kom ut. De er fult klar over at pga dems status så vil de ALLTID være fotfulgt av en eller annen pengegrisk dust med kamera. Så Hertuginne Kate satte seg selv i denne posisjonen, hun burde visst bedre. Så å legge skylden på papparazzier er bare dumt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Nå er dette bildet tatt med telelinse inn i en skjermet hage så vidt jeg forstod. Litt privatliv burde selv kongelige kunne forvente seg. Hvorfor skal de forvente det? I alle år har de hatt alt annet enn privatliv, sier ikke at det er rett, for det er det ikke, men de må jo være realistisk her. Tar du av deg bhen eller trusa så kan det hende det dukker opp et bilde av deg på forsiden av et magasin. Moralsk forkastelig, men det skjer, hele tiden. Jeg soler meg aldri toppløs, ikke fordi jeg er redd for å bli tatt bilde av, men fordi noe hører hjemme innenfor husets 4 vegger, ikke ute på vift.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Har hun pupper da? Godt poeng, den tynne skjæra har neppe stort mer å vise frem p puppefronten enn det ektemannen har.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 En skjermet privat hage er ikke akkurat ute på vift. Og med tanke på at det i vår var flere debater der det ble klart at mange dib damer ikke kan sole seg på stranden. Grunnet dårlig kroppslig selvtilit. Tror jeg ikke hva Anonym damer ville gjort eller helst ikke gjort er gjengs for hva folk flest forventer i privat sfærer.
Von Hertelhofen Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Vel, den var tydeligvis verken skjermet eller privat nok. Men de bildene ble nok ikke tatt med telelinse, det skal et mikroskop til å få øye på hertuginnen...
Papegøyeblomst Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Forholder mg ganske likegyldig til saken om hun er kongelig eller ikke - det første jeg tenkte var at "oi, hun har sikkert fine pupper". Googlet og fant de usladdete bildene med en gang, og de var ikke fine.... Jaja, og verden går videre...
Musemorbr / Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Jeg tenker at det er godt det skjer etter hun ble gift, for dette er akkurat en sånn ting som kunne fått dronningen til å gå imot bryllupet. Jeg tilstår å gå googlet jeg også, og de var helt gjennomsnittlige. Var mest interressert i hvordan bildene var tatt og om hun trodde det var umulig å se henne. Hun har nok vært litt korttenkt, for det var temmelig åpent på den verandaen, selv om hele slottet nok lå veldig skjermet til. Pinlig. Men... This too shall pass.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Har hun pupper da? Takk skal du ha, ditt nek.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Ble nysgjerrig, hvor fant dere bildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå