Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Han foreslo det på eget initiativ, og jeg takket ja. Vi er begge fornøyde. Så hva er problemet? (viser til at mange tydeligvis ser på dette som et problem i en annen tråd).
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Han foreslo det på eget initiativ, og jeg takket ja. Vi er begge fornøyde. Så hva er problemet? (viser til at mange tydeligvis ser på dette som et problem i en annen tråd). Nå har han sikkert gjort det fordi DU også ønsket det. Ikke fordi han ikke klarte å ha sex med deg med mindre du hadde store silikonpupper. HI i den andre tråden vil kjøpe slankeoperasjon til mannen for å kunne ha sex med ham i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Han foreslo det på eget initiativ, og jeg takket ja. Vi er begge fornøyde. Så hva er problemet? (viser til at mange tydeligvis ser på dette som et problem i en annen tråd). Nå har han sikkert gjort det fordi DU også ønsket det. Ikke fordi han ikke klarte å ha sex med deg med mindre du hadde store silikonpupper. HI i den andre tråden vil kjøpe slankeoperasjon til mannen for å kunne ha sex med ham i det hele tatt. Jeg hadde aldri uttrykt noe ønske om nye pupper, men han spurte om jeg kunne tenke meg det fordi han tente på det. Jeg tenkte over det og kom frem til at jeg godt kunne tenke med større og flottere pupper. Sexlivet vårt har virkelig fått en boost og det samme har min selvtillit. Vinn vinn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Å snakke om slike ting er helt greit sÅ lenge man har stor respekt for partneren, men det gjelder Å kjenne ham eller henne veldig godt før man tilbyr noe sÅnt. Å tilby en kvinne større pupper er pÅ linje med Å tilby en mann en opperasjon sÅ han fÅr større penis eller baller. Ganske mange hadde tatt seg nær av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå