Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Er det vanlig å kjenne misunnelse når man ser gravide, eller par med små barn? Jeg er så babysyk, men mannen vil vente med å få barn. Merker at jeg blir mer og mer bitter. Noen som kjenner på de samme følelsene? Huff..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 ja.. jeg blir kjempesjalu(ikke misunnelig, for jeg unner jo de å få barn også) men jeg holder det inne. og viser gleden jeg også føler over at de skal få barn men må si jeg gleder meg til jeg får muligheten på nytt må bare finne kar først
Major HotLips Houlihan Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Har nok kjent på de følelsene ja, men ikke bitterhet. Nå sitter jeg her med en baby på fanget og en i magen og er overhode ikke misunnelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå