Gå til innhold

Misunnelig på gravide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å kjenne misunnelse når man ser gravide, eller par med små barn? Jeg er så babysyk, men mannen vil vente med å få barn. Merker at jeg blir mer og mer bitter. Noen som kjenner på de samme følelsene? Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. jeg blir kjempesjalu(ikke misunnelig, for jeg unner jo de å få barn også) men jeg holder det inne. og viser gleden jeg også føler over at de skal få barn :) men må si jeg gleder meg til jeg får muligheten på nytt :D må bare finne kar først ;)

Skrevet

Har nok kjent på de følelsene ja, men ikke bitterhet. Nå sitter jeg her med en baby på fanget og en i magen og er overhode ikke misunnelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...