Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 gått uten sex? Jeg tenker da uten at det har "feilet" dere noe som gjorde at det ikke var gjennomførbart. Her har vi hatt sex 4 ganger de siste 7mnd. Og jeg husker ikke når sist gang var! Det er han som ikke vil... Uten at han kan forklare hvorfor han ikke vil! Vil gjerne høre hvordan andre har det, om dette er normalt... (For meg er det ikke det, syns det hele begynner bli for rart) Hva er egentlig normen...?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Var veldig labert når eg vr gravid med nr to. Hadde kanskje sex 5-6 ganger de siste 6 mnd. Ble litt amper stemning etterhvert. Heldigvis gått seg til nå..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Kan ofte gå mange uker mellom hver gang. Ingen av oss er veldig ivrige på å ha sex. Vi har vært sammen siden vi var 18 år gamle og hadde hyppig sex i begynnelsen, men ikke etter vi vari midten av tjueårene. Derimot så er vi svært kjærlige med hverandre. Kysser mye, holder rundt hverandre osv.
Musemorbr / Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Vi hadde ikke sex fra første sprell i magen, frem til kanskje tre måneder etter fødsel. Så var det kanskje ytterligere fire ganger i spedbarns året. Vi valgte søvn over sex og var rett og slett utslitt. Nå er vi back on track igjen. Vi har hele veien hatt det kjempefint sammen, gått hånd i hånd og vært like kosete og kjærlig som alltid. Sterke forhold overlever slike ting, så lenge man snakker om det og forstår hverandre.
hit og dit Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 5 mnd. Bodde en periode i hvert vårt land
ellen-propellen Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Tror " rekorden" er 9 mnd. så noen på 6 mnd, noen på 3 mnd. Det har vært forskjellige grunner til det. Sykdom krangler ol Dette er kneiker alle forhold havner i innimellom og det er vanskelig å komme utav dem. Vi har heldigvis klart det
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 nå er det over 13 mnd siden sist. Helt grusomt.
Barn 4 :) Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 1 veke... de var meir enn nokk for min del får håpe de aldri sjer ijenn....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Etter ungen ble født hadde vi sex ca 2 ganger, så ble det slutt med det i 3 !!!!! år. Han ville ikke. Gikk til slutt til rådgivning og jeg sa rett ut at jeg ville ha en mann, ikke bo med en venn, selv om det er bestevennen. Det ble bedre, fremdeles ikke slik jeg drømmer om, men betydelig mye bedre enn det var før.
Musemora Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 4 uker etter fødsel og da var vi overmodne begge to
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 I forbindelse med fødsel gikk det noen måneder, lengst tid tok det etter første fødsel der jeg revnet fra A til å, da ventet vi 3 mnd før vi hadde sex igjen. Når en ser bort fra tider rundt en fødsel er nok det lengste vi har gått uten ca 14 dager. Som regel har vi sex 3-6 ganger i måneden, så vi er ikke kaniner nå i småbarnsperioden av livet men har jevnlig sex likevel...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 ca. 16 mnd, han som ikke ville...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 11 dager, da var vi nyforelska- men fra hverandre på ferie. Ellers har det lengste vært vel 6 uker, men da var det etter en dramatisk spontanabort med påfølgende blødninger osv.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Dere som har mann som ikke ville.. Hadde han noe grunn til det? Her har jeg spurt om hvorfor mange ganger men får bare "vet ikke" til svar. Syns det er så rart at en mann ikke skal ha lyst på sex, "vet ikke" er liksom ikke et godt nok svar for meg.. Men virker jo som om det er mer normalt enn jeg trodde HI
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Tipper et par uker. Det må ha vært når han pendlet til jobb og var borte 1-2 uker i slengen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Gikk vel ca 4 uker i forbindelse med fødsel... utenom det er vel det meste 2 uker. Synes det er lenge, men det har blitt ganske vanlig at det går bortimot 2 uker nå det første året etter vi fikk barn... håper det går seg til etterhvert. Men her er det som regel jeg som ikke "vil", dvs. ikke har overskudd, tid osv.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 To uker, fra fødsel til babyen var to uker gammel. Hadde sex natten før babyen ble født.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Uff, nå er det 9 mnd siden. De siste 6 mnd av graviditeten var jeg så dårlig at jeg ikke hadde overskudd til det, og så var det fødsel og alt som hører med... Men 3 mnd siden fødsel nå ,så burde vel kommet i gang snart. Men ikke så lett med 2 små som alltid er i samme rom, eller til og med i sengen med oss!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 15. september 2012 #19 Skrevet 15. september 2012 I gjenomsnitt har vi kanskje sex en gang i måneden, men jeg har gått et par måneder uten. Er litt helsemessige årsaker til det fra hans side. Vi har et så sterkt og godt forhold, og er kjærlige med hverandre, kysser, klemmer og holder rundt hverandre hver dag. Kan ikke bytte han ut bare pga manglende sexlyst når alt annet stemmer. Et godt forhold overlever lange perioder uten sex. Sex er ikke alt, og det finnes så mange måter å være intime og kjærlige på.
Nissefisen Skrevet 15. september 2012 #20 Skrevet 15. september 2012 gått uten sex? Jeg tenker da uten at det har "feilet" dere noe som gjorde at det ikke var gjennomførbart. Her har vi hatt sex 4 ganger de siste 7mnd. Og jeg husker ikke når sist gang var! Det er han som ikke vil... Uten at han kan forklare hvorfor han ikke vil! Vil gjerne høre hvordan andre har det, om dette er normalt... (For meg er det ikke det, syns det hele begynner bli for rart) Hva er egentlig normen...? Utenom svangerskapene så har vi sex alt mellom 1-4 ganger i uken. Ikke alltid samleie, men orgasme hver gang. Han kunne tenkt seg mer, men jeg synes det holder
Gjest Miryks Skrevet 15. september 2012 #21 Skrevet 15. september 2012 Lengste er 3 mnd, men da var vi adskilt. Lengste vi har gått mens vi har vært under samme tak er vel et par uker.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #22 Skrevet 15. september 2012 4 dager er vel det lengste. Det har i forbindelse med fødsel. Vært sammen i ti år.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #23 Skrevet 15. september 2012 Åtte måneder, fordi jeg sjelden hadde lyst, og han til slutt sluttet å prøve. Søsteren min og mannen hennes gikk uten i seks år. Der var det han som ikke ville.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. september 2012 #24 Skrevet 15. september 2012 om man ser bort fra tiden etter fødsel ol.. Neeeee... Maks 2 uker..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #25 Skrevet 15. september 2012 Ca en uke, kanskje 10 dager (regner ikke med tiden etter fødsel her, tok opp sexlivet 5-6 uker etter hver fødsel når renselsen var over). Vært sammen i snart 9 år og har 3 barn, så klager ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå