Gå til innhold

Ekte lykke<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender jo man får sånne øyeblikk, sant? Av ekte lykke?

Et sånt lite øyeblikk opplevde jeg i går, vet ikke hvorfor akkurat dette øyeblikket satte seg i hjertet, men det gjorde det;

Jeg hadde handlet, og stod utenfor butikken og ventet på mann og barn. Mannen hadde hentet ungene i barnehagen, og jeg ser de svinger inn foran meg.. Og i det treåringen får se meg lyser ansiktet hans opp og keg kan se på munnen hans at han roper "mamma!! Mammaen min!" og så stopper bilen og jeg hører at femåringen har joinet "sangen"

Fine fine ungene mine, møkkete og bustete og slitne etter en dag i barnehagen. Og jeg er så heldig å være MAMMAEN deres. Tror ofte jeg glemmer hvor stort det er, men akkurat der og da, på parkeringsplassen utenfor rema, der skylte den sannheten innover meg.

Herlig!

Har du noen lykkeøyeblikk å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg fant ut at jeg var gravid, og når jeg fant ut at det er en gutt og første gang han sparket, og første gang han sparket sambo i kjeven. alle gangene har det vart i ca 10 sekunder og jeg har fått tårer i øynene av ren lykke. ser også på sambo på en hel annen måte en før. vi er jo knyttet på en helt annet nivå nå. deilig lykkerus.

i neste øyeblikk kan jeg finne på å filleriste han. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...