Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Ja, jeg er så glad i dag --- Jeg fikk meg jobb Vært arbeidsledig etter permisjonsslutt i mai, idag fikk jeg jobbtilbud og skal begynne allerede neste uke. å hei og hopp... Hva er du glad for idag ?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Jeg er glad for at mannen kommer hjem i kveld etter å ha vært borte en uke. Har en "forelsket-periode" for tiden. Morsomt etter 8 år og to unger Er også glad for at ungene er friske, sover og spiser bra for tiden, har for en gangs skyld nok penger og vi skal til syden om en uke
Blåbærmuffins Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Det er helg, mannen kommer hjem, ungene har det bra og jeg har gått ned 1 kg den siste uka
LuksusLiv Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Jeg er glad fordi treningen er unnagjort, huset er shinet, maten er handlet inn og vi har planer med gode venner i helga.
GlemMegEi Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 jeg er glad for at alt er i boks til søndagens barnedåp:-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Det er fredag, og snart får jeg verdens fineste mann hjem:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Jeg er så glad for at jeg har fått tilbud om jobb etter å ha vært i praksis i ett år ) Hipp hurra!!!
*Miss Flua* Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Jeg er så glad fordi jeg akkurat fikk knerten til å ta dagluren sin i senga! (har ikke fått han til å sove inne siden han var 2mnd, nå er han 9mnd!). Fordi vi skal signere huskontrakten til uka! Fordi vekta sakte, men sikkert er på vei nedover! Fordi jeg er kvitt sukkersuget! Og fordi jeg går masse med sommerfugler i magen for tiden fordi jeg bare føler meg så lykkelig Ps. Koselig med en gladtråd!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Jeg er glad fordi jeg har hatt min første dag i praksis i en femteklasse på en barneskole, og det gikk over all forventning! :-) Gleeeder meg til mandag!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Jeg er glad for at formen er stigende og at jeg ar orket å vaske/henge opp klær i dag. Og jeg gleder meg til karbonader til middag. Jeg er glad for at det har slutta og regne og at jeg ikke har migrene i dag:o)
Soveposen Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Jeg er så glad for at jeg endelig har fjerna den hersens hormonspiralen som gjorde meg til et hormontroll uten like. .. At min mor fra nordnorge er kommet på besøk og skal være her en uke<3 .. At søsteren min kommer hjem fra ferie imorgen (vi bor i samme blokkgang). .. At jeg har verdens kjekkeste, snilleste og mest fantastiske mann. ... Også gleder jeg meg til laksewok og fyrstekake senere i kveld:D Livet er herlig!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Gratulerer med jobb. Jeg er glad for at babyen endelig har lagt seg ned ed hodet, og at det er festet. Et lite håp om at det kan bli vanlig fødsel. Uke 38+.
Tante_Esel Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 grattis med jobb Jeg er glad for at jeg har fått ny jobb også spennende og skummelt på en gang ! og for at jeg har en fin mann, hund , og gode venner og ikke minst for at det er Fredag og HELG
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Ble litt glad for at dere er så glad, for jeg har en dritt dag;)
Tante_Esel Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Ble litt glad for at dere er så glad, for jeg har en dritt dag;) da kan det jo bare gå en vei og det er: OPPOVER så kan du være glad for at du har bedre tider i vente
shewolf Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 * Datteren min blir 1,5 år i morgen og jeg har ordnet så vi får en skikkelig fin dag sammen * Jeg skulle egentlig kjøpe potetgull for første gang på 40 dager, også lot jeg være- sjohoo! * På søndag skal jeg på Asbjørn Brekke Show. * Jeg skal møte venniner jeg ikke har sett på en stund på playdates med barna <3 Kos for dem, kos for oss. Dette blir en bra helg!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Ble litt glad for at dere er så glad, for jeg har en dritt dag;) da kan det jo bare gå en vei og det er: OPPOVER så kan du være glad for at du har bedre tider i vente Og nå ble plutselig kvelden mye bedre, min herlige datter kom inn i stuen og ga meg den herligste kose susse klemmen jeg noensinne har fått, før hun sendte meg ett slengkyss, sa hadet og gikk i sengen sin, Gud som jeg elsker den jenten:) gikk fra humør -10 til 100 på 2 minutt:)
Tante_Esel Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 Ble litt glad for at dere er så glad, for jeg har en dritt dag;) da kan det jo bare gå en vei og det er: OPPOVER så kan du være glad for at du har bedre tider i vente Og nå ble plutselig kvelden mye bedre, min herlige datter kom inn i stuen og ga meg den herligste kose susse klemmen jeg noensinne har fått, før hun sendte meg ett slengkyss, sa hadet og gikk i sengen sin, Gud som jeg elsker den jenten:) gikk fra humør -10 til 100 på 2 minutt:) der kan du se så heldig du er som har så god datter
Mrs. Kaizer Skrevet 14. september 2012 #21 Skrevet 14. september 2012 Jeg er glad for jeg vant en konkurranse og fikk en premie verdi 1300 kr. Supre julegaver til de to største guttene mine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå