Mamma_til_2 Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 - vi er bare i september, men i butikken har de jammin funnet frem adventskalenderne, de er sikkert fra i fjor men alikavell for det første er de sikkert inntørket ( sjokoladen) og for det andre er vi fortsatt i september!!!!!! /&&%%==?`det er det jeg mener om den saken!!
LME1001 Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Dette skjer hvert år, juleproduktene begynner å komme i butikkhyllene i medio september. Altfor tidlig, ja, men det kommer like tidlig hvert år!
Kathrine. Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Det er snart JUL!!! :-) Har i "alle år" irritert meg over julemarsipan og julebrus i butikkane i oktober. Men gidd ikkje irritere meg lenger. Eg kjøper ikkje sånne juleprodukt før helt på tampen av november, men eg skal kose meg og så smått begynne på julegavehandling. Og glede meg over pynten og lysa som kjem etterkvart. Må visst bare innse at slik er det! (tidlig jul i butikkane altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå