Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Barnas Hus her. Huff. Og ett advokatkontor på en god andre plass, likte IKKE å jobbe med sure, gretne og besserwissende advokater.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Lidl for mange år siden.. Uff
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Salg av rubrikkannonser. Rubrikk.no. Skikkelig useriøs dritplass.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Lefdal. Sleip kjede. Først reklamerte de masse for supersalg på diverse ting, men de tok bare inn 10 stk av hvert produkt for å lokke kunder til butikken. Resultat: Masse utskjelling av personalet..Møkkakjede..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 En klesbutikk på Manglerud senter. Døde litt hver dag jeg gikk på jobb der.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Barnas Hus her. Huff. Og ett advokatkontor på en god andre plass, likte IKKE å jobbe med sure, gretne og besserwissende advokater. Kan jeg spørre hva som som var galt med barnas hus? Har søkt på en jobb der i en ny butikk..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 For mange år siden da jeg var student jobbet jeg som renholder. Annenhver helg så vasket jeg fyllearresten. Ikke noe morsomt å skrape bort bæsj, blod, tiss og hår fra vegger, tak og gulv... Men det var greit betalt da
stearin Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Den jobben jeg har nå. Så ille at jeg sjelden kan ta lunsjpause. Er helt gåen etter jobb hver dag, og det resulterer i mye sykemelding og egenmelding. Vi er kraftig underbemannet og har foreslått for sjefen å ansette flere, men det vil hun ikke. Dårlig betalt er det også.Ville aldri klart å forsørge ett barn alene med den lønna jeg har (til tross for at vi bor billig). Så uten peng fra nav ville vi gått under.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Dyreparken. Dette var for mange år siden når de hadde mye problemer med underbetaling og rot osv. Var bare 16år da. De har blitt mye mye bedre og flinkere til å ta vare på de ansatte og det er ikke noe tull med lønninger osv som jeg vet om nå.
Tingenes Herre Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Offentlig! Hehe. Jobbet i offentlig sektor da jeg var nyutdannet. Der var lønnen dårligere og kollegaene hadde ingen andre ambisjoner enn å vente på neste kaffepause. Mye skravling og lite jobb! Hyggelig var det visst; men jeg var ung og sulten, og det stedet egnet seg best for folk på slutten av en dalende karriere.
GlemMegEi Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 matbutikk..kun i kassa..ålreite kollegaer,men kjedlig og veldig lite utfordrende.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Barnas Hus her. Huff. Og ett advokatkontor på en god andre plass, likte IKKE å jobbe med sure, gretne og besserwissende advokater. Et gatekjøkken. Fikk alltid kjeft for for mye ost på burgeren / for lite ost på burgeren, for mye salat / for lite salat osv. Aldri noen som var fornøyde. Har også jobbet i diverse barnehager. Grei jobb, men ikke alltid greie kolleger. Et sted var det ei gammel dame som hadde jobbet der i tjue år. Hun var redd for alle barna sine og at de skulle bli redd hvis jeg snakket til dem eller løftet dem. Så hun tok dem rett og slett fra meg... Ble ikke der så lenge. Neste stedet jeg jobbet var også en barnehage. Der bestod jobben i å sitte og fikle med mobilen og drikke kaffe. Var iallefall det resten av de ansatte gjorde. Ungene gikk på selvstyr. Der ble jeg heller ikke lenge. Er heldigvis fornøyd med jobben min nå, så jeg har ingen planer om å slutte.
Major HotLips Houlihan Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 En SFO med over 100 unger på et stort areal, hadde vondt i hodet hver dag
LuksusLiv Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Matbutikk. Sur sjef og sure kunder.
ROFL Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 En sommerjobb jeg hadde i Statoil. 5 uker på et kontor der jeg satt og plottet inn kartkoordinater, trodde jeg skulle forgå av kjedsomhet!
C.L.H85 Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 På en familiedrevet matbutikk(franchaise)... Alt jeg gjorde var feil og glemte jeg å si hei til en kunde som gikk forbi meg når jeg fylte på varer, var det rett inn på kontoret... Hvis jeg gjorde det samme som de andre ansatte der gjorde (de hadde jobbet der i 10 år) som å åpne en ekstra kasse når jeg skulle kjøpe lunsj selv pluss at det var for mye kunder i den ene som var åpen, så var det inn på kontoret igjen. Hvis jeg brukte en kundevogn når jeg fylte på varer og gikk til 10 min pause uten å sette vogna rett inntil reolen (den ble litt skjev en gang) så var det rett inn til kontoret.. Har aldri opplevd så mye kritikk på en butikk, da jeg på andre butikker fikk høre at jeg var så flink med kunder, effektiv osv... Itillegg hadde de morgen møte hver dag hvor alle skulle synge en sang og spise vitaminbjørner for å få en bra start på dagen... Takket du nei til den jævla vitaminbjørnen, maste de på deg til du tok den... Helt syykt. Endte med at jeg sa opp og da ble de helt bestyrta og skjønte ikke hvorfor.. Sa at det virket ikke som om de var videre fornøyd med meg og at jeg hadde fått et bedre tilbud og bedre lønn. Da ble de sur på meg fordi jeg ville slutte og at jeg var utakknemlig.. Da klarte jeg ikke å styre meg og sa at jeg ikke jobbet hos dem for velferd og at jeg virkelig ikke trivdes.. Makan. Er for konstruktiv kritikk altså.. Med trykk på KONSTRUKTIV!
Himmel og hav Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Det må ha vært den høstferien jeg dro løk (nei, jeg er ikke mann og jeg mener ikke "nappe løken" ) DET var det kjedeligste jeg har gjort i hele mitt liv. I tillegg stinket det så løk (bombe!) at jeg brukte flere dager på å bli kvitt løklukt fra hendene. Den uka var ikke verd de 500 kronene jeg tjente.
LykkeligSomMamma Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 Rengjøringshjelp på et mekanisk verksted. Helt ok folk, men siden det var et verksted og i kjellern, var det gigasvære, brune edderkopper der hver gang og jeg har edderkoppfobi så sleit litt der kan du si.
LykkeligSomMamma Skrevet 14. september 2012 #21 Skrevet 14. september 2012 Jo, også saksbehandler i staten. Jeg trodde jeg skulle ha med kunder å gjøre, men det ble kun papirer. Snakket med en kunde på 6 mnd og det var en som ble satt over feil hehe.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #22 Skrevet 14. september 2012 Var arbeidsledig og på et lite sted må man ta det man får - og det var telefonsalg å ringe hjem og forstyrre mennesker som ikke har bedt om det, var helt pyton, og jeg kommer ikke til å ta på meg et headset igjen før det er fare for at barna mine sulter! Utakknemlig og dårlig betalt jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå