Gå til innhold

Mary Higgins Clarc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser mye forskjellig. Har vel lest en 20 bøker av henne opp i gjennom årene.

Men reagerer på alkoholinntaket i bøkene hennes! Alle figurene hennes drikker vin og drinker hver dag, hverdag som helg. Seriøst?

Og så er hun litt vittig da. Bare de rikmannsmiljøene hvor hovedpersonene kun er advokater og berømtheter, og er så pene og hjertegode.

Skurken er fattig og stygg he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men å så fengende! :P

Skrevet

Men vist du har så mange bøker fra denne forfatteren, så både du vel kunne skrive navnet hennes rett? Hun heter Mary Higgins Clark, med K ikke C!

Skrevet

Har ikke mange av bøkene hennes. Leste ei som lå på ei hytte nylig.

Er 35 år så har bare lest henne sporadisk over mange år.

Lurte bare på om det er vanlig å drikke så mye i USA..

Hi

Skrevet

Det er bøker! Ikke realiteten til amerikanskere generelt.. men ja, for å svare på spørsmålet ditt. Det er bare norge som har den typiske helgefylla.. ellers i verden drikkes det gjerne et glass vin o.l hver dag.

Å hva har alderen din med hvor mange bøker du har lest av Clark å si ?

Blir det samme som eg sier "jeg er 27, å har lest x antall bøker blablabla" Merkelig!

Skrevet

Det er bøker! Ikke realiteten til amerikanskere generelt.. men ja, for å svare på spørsmålet ditt. Det er bare norge som har den typiske helgefylla.. ellers i verden drikkes det gjerne et glass vin o.l hver dag.

Å hva har alderen din med hvor mange bøker du har lest av Clark å si ?

Blir det samme som eg sier "jeg er 27, å har lest x antall bøker blablabla" Merkelig!

Hehe.. Alderen var til hun som mente jeg måtte være et stort fan av bøkene og burde skrive Clark rett.

Men har man levd i 35 år så er vel 20 bøker fordelt fra en forfatter ikke så mye :)

Har lest sikkert 1000 bøker.

Skrevet

Kanskje regnbuemamma skal skifte nick til surnedbørmamma ;-) Fru Clarc har mange galmle bøker. De fleste er skrevet før mobilenes tid. Og siden det er overklasse hun skildrer så var det mer vanlig før å drikke alkohol hver dag. En brandy etter middag.

Skrevet

Trur ikkje amerikanarar generelt har dette alkoholinntaket, men det er nok realistisk ift at ho skriv om overklassen for det meste..

Skrevet

Jeg har også reagert på det med drikking.

Skrevet

Ja har til gode å lese om ei brun mus som blir drept av en vellykket vakker forretningsmann.

Skrevet

I storbritannia er det veldig vanlig å drikke hver dag. En øl eller ett glass vin. Tror det er mye det samme i USA.

Skrevet

Det eneste jeg har lagt merke til med de bøkene er at heltinnen alltid er over 1,70 og under 55 kg, og at det er ekstremt lett å gjette hvem som er morderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...