Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Har vært så dum å oppbevare vugge etter eldstemann i en uventilert kjeller. Finner nå frem igjen til nestemann, Lukter død og bedervelse av alt som har vært der. Trekk og slikt er vasket så det er ok, men så hører de til en tynn skumgummimadrass som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Kan vel ikk vaskes i maskin...? Eller? Holder det kanskje å lufte den, eller kan det ha satt seg farlige ting i den så jeg burde kjøpe ny?
Mrs. Bouquet Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Jeg hadde prøvd å vaske den i maskin på 60 grader, blir den ødelagt så kjøp ny.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 En skummadrass er så billig at jeg ville nok kjøpt ny ja.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Kanskje eg burde det. Men hvor får jeg kjøpt de da, den er jo spesialtilpasset vuggen o ca 2-3 cm tykk. Hi
☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 http://www.stjernemadrassen.no/Lillebjorn.htm Leverast på spesialmål, super madrass. Kan velge mellom skum og fiber.
Mrs. Bouquet Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Jeg har kjøpt billige sprinkelsengmadrass på jysk og skåret de til selv til vuggene vi har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå