Gå til innhold

illfleecedressene til nøstebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de store i strl?

hvilken strl bør jeg bestille til jenta mi tror dere,hun er 62,5 cm nå.

bestille 62-68 eller 74-80?

vil ikke at hun skal svømme i den ,men brette opp kanten på armer og ben er greit . =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du har lest nøstebarns anbefalinger når det gjelder størrelse:

Dressen har treknapper og hette i str 50/56 (0-2 mnd), 62/68 (0-6 mnd), 74/80 (3-12 mnd) og 80/86 (8-18 mnd).

Finnes i naturhvit i str 50/56, 62/68 og 74/80 og i lilla, jeansblå, brun, lyng og skifergrå i str. 62/68, 74/80 og 80/86. For større størrelser se varenr 4756 Ullfleecedress uten hette.

Alderen i parentes viser bruksområdet til størrelsen, dvs litt stor i starten og knapp på slutten. Er barnet stort eller lite for alderen må man finne rett størrelsesalder i tabellen under og dermed korrigere størrelsen opp eller ned

Syns det er vanskelig å svare på. Men det er vel kanskje ingen krise om dens skulle bli for stor første del av vinteren, så da er kanskje 74/80 riktigst. Hvor gammel er hun?

Skrevet

Jeg ville nok valgt 74/80, så du får brukt den hele vinteren. Heller brette den opp litt i begynnelsen :) Jeg hadde 62/68 til min lille, og han brukte den fra han var en måned gammel til han var ca str 68..og da var den snau på slutten :P

Skrevet

Hadde valgt 74/80. Da kan du bruke den lenge :)

Skrevet

takk dere ! hun er bare 8 uker men stor jente . 6.5 kg og 62,5 lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...