Magia Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 både vanlig klær og yttertøy, kjøper dere noe de kan vokse litt i, eller det som passer akkurat nå? Tenkte å bestille litt klær på nett i dag, men jeg blir så i tvil om størrelsen... Hrmf..
Mrs. Bouquet Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Det varierer, men tar stort sett klær som passer nå, om de skal brukes nå. Men ofte er størrelsen litt knappe eller litt store, da velger jeg litt store. Men kjedelig med klær som ser og føles for store, det kjøper jeg ikke.
☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Kjøper alltid ein størrelse større enn det som passar her og no - det viser seg ofte at neste størrelse også passar. No har ho nett fått på seg ein ulldress ho ikkje har brukt før, den er i 74 og passar akkurat. Det meste ho brukar no er i størrelse 68, men ein del er no i minste laget. Når eg skal kjøpe til vinteren kjøper eg 80 sjølv om det kanskje blir for stort, ho manglar framleis nokre dagar på å vere 6 mnd.
Mamma_til_2 Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 min på 5 år pleier jeg kjøpe 5-6 år til str 110/116. Noe er litt stort men det meste er passelig, jeg hater selv og gå med for store klær, og det gjør egentlig hun og.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Vanlig inneklær kjøper jeg som passer. Yttertøy kan jeg godt ta en str større av. Kjøper jeg f.eks en jakke på høsten så passer jeg på at den passer til våren og
C.L.H85 Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Tør ikke ta sjansen gitt Vesla har vokst no innmari det siste halvåret og bruker allerede str fra 92-110 og hun er bare 1,5 år! Hun er veldig høy, så synes det er vanskelig å tippe
Magia Skrevet 14. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2012 Takk for svar Noen ganger er det litt vanskelig å vite. Vil jo ikke at han skal svømme i klærne sine heller, men f eks tynne fleece-klær kan jo brettes i beina og armene f eks. Går nok for en størrelse større i slike klær i hvert fall. Har vel landa på at jeg ikke tør å kjøpe vinterdress på nett uten å ha prøvd.. Litt verre å brette opp i beina
holahopp Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 jeg kjøper en størrelse større ofte. Han vokser så fort. Så han passer akkurat 86 nå så kjøper jeg 92. Men jeg ser det litt an på størrelsen...uteklær må jeg se det litt an om de er store i størrelsen eller ei...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Kjøper som regel en størrelse større. Etter en runde i tørketromlen passer det som regel akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå