Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Skal logge inn , men det går jo ikke? Det står Microsoft Mail uansett når jeg trykker på logg inn på hotmail???
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Mener å ha lest at hotmail skal bli lagt ned, men ikke nå? Jeg kommer inn nå.
☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Hotmail blir erstatta fullstendig av windows live mail etterkvart, men ein kan velje om man vil byte til ei live.com-adresse eller om ein vil behalde endinga hotmail.com.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Jeg har vært inne på hotmailen min flere ganger i dag, så den skal ikke være nede... Gå inn via www.hotmail.com eller søk det opp via google eller via messenger.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Du har ikke fått virus da? Og tilfeldigvis fått Mail fra noen som utgir seg for å være Microsoft?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Hotmail har endret seg til noe forferdelig. Jeg har hatt hotmailen min "bestandig", men nå vurderer jeg faktisk å bytte. Hvis det er en fellesmail som har blitt sendt, så går det ikke engang an å se hvem som har sendt hvilken mail fordi alle står i fra feltet før man åpner mailen... Samboeren min sier jeg har begynt å bli gammel som ikke liker nye ting, men jeg er ikke enig, for dette var bare en teit endring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå