Gå til innhold

Hva har skjedd med hotmail??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal logge inn , men det går jo ikke? Det står Microsoft Mail uansett når jeg trykker på logg inn på hotmail???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha lest at hotmail skal bli lagt ned, men ikke nå?

Jeg kommer inn nå.

Skrevet

Hotmail blir erstatta fullstendig av windows live mail etterkvart, men ein kan velje om man vil byte til ei live.com-adresse eller om ein vil behalde endinga hotmail.com.

Skrevet

Jeg har vært inne på hotmailen min flere ganger i dag, så den skal ikke være nede...

 

Gå inn via www.hotmail.com eller søk det opp via google eller via messenger.

Skrevet

Du har ikke fått virus da?

Og tilfeldigvis fått Mail fra noen som utgir seg for å være Microsoft?

Skrevet

Hotmail har endret seg til noe forferdelig. Jeg har hatt hotmailen min "bestandig", men nå vurderer jeg faktisk å bytte. Hvis det er en fellesmail som har blitt sendt, så går det ikke engang an å se hvem som har sendt hvilken mail fordi alle står i fra feltet før man åpner mailen... Samboeren min sier jeg har begynt å bli gammel som ikke liker nye ting, men jeg er ikke enig, for dette var bare en teit endring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...