Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Har en 2 åring som går i bhg. Lurer på om vi trenger å kjøpe regnvotter -er det noe deres barn bruker? Isåfall; kan vi droppe å kjøpe vintervotter og heller bruke kombinert ullvott med regnvott over?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Ja begge mine unger bruker regnvotter når det er kaldt og regner. Nei du kan ikke la være å kjøpe vintervotter. Du trenger gjerne flere par også.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Du bør absolutt ha det ja! Til og med barn på barneskolen bruker det Barna mine hadde frosset i hjel på fingrene om de ikke hadde hatt det
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Ja, det brukes flittig! Og nei, du må ha skikkelige votter til vinteren Regnvottene kan jo risikere å fryse...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Ullvott med regnvott over til vinteren? Mye rart man skal høre. Ungen kommer ikke til å kunne bevege hånda.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Hehe ja valgte å sign. med Anonym da jeg var veldig usikker på dette med vintervott.... Tenkte slik ift. votter sånn som vi bruker lag på lag tøy ellers på kroppen men blir kanskje litt feil det da... Noen som kan anbefale typer regnvott? Har forstått at de absolutt ikke kan være for store? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå