Gå til innhold

Er så sjalu!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stesøster som er i et langvarig forrhold med en kjekk og snill mann. De har eget hus, bil, hun tjener greit og samboeren tjener godt!

De virker veldig lykkelige sammen. Han er trofast og ærlig. (jeg har alltid syntes han har vært kjekk, og tar meg selv i å stirre på han) Noe jeg tror stesøsteren min legger merke til. Har faktisk prøvd å flørte med han på fylla, men ingen respons. Noe som erger meg enda mere, for det viser bare hvor trofast han er.

(jeg og stesøsteren min går ikke overens.. Hun "ødela" mitt forrhold til barnefaren da hun tipset min daværende samboer at jeg var utro. Så siden da har jeg hatet henne!)

Så nå sitter jeg her. Singel, finner ingen mann som tolererer meg, har en sønn på 7år som jeg har annenhver uke og en liten leie-leilighet.

Nå venter jeg bare på at hun skal få ring på fingeren og kul på magen. Da tror jeg at jeg dør av misunnelse! Er så flaut at jeg er to år eldre enn henne også. Hun er yngre enn meg men har alt på stell liksom..

Hjelp! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her trengs det hjelp..

Først og fremst må du ta ansvar for utroskapen din og det påfølgende havariet av ditt forhold. Har du hørt om 'don't shoot the messenger'?

For det andre må du slutte å måle deg selv etter henne. Det hverken hjelper eller skader deg om hun har eller ikke har disse tingene. Konsentrer deg om deg selv. Hva ønsker DU deg? Hvordan vil DU ha det?

Og kjempeviktig; hva har du som du er takknemlig for?

Kanskje du skulle snakke med profesjonelle hvis du føler disse tankene spiser deg opp.

Skrevet

Håper dette er tull? Synes ikke spesielt synd på folk som er utro og prøver å flørte med svogeren... Skjønner at det er kjedelig å sammenligne seg med henne, men du mista dessverre sympatien min med de andre greiene...

Skrevet

Ja du hørtes ut som en dame med gode karakterer..tipper du kjeder deg og troller.

Skrevet

Haha.. det er er enten tull eller så er du stokk dum..

Sinna fordi hun tipsa den stakkars samboeren din om utroskap og så prøver du deg på hennes fyr??

Neeh..

Skrevet

Hun ødela?? Jaja...

Hvis du mener det så syns jeg nesten du bare kan slite med sjalusien din. Ta ansvar for dine egne handlinger, begynn med noe som du kan utvikle deg på og øke refleksjonsevnen din, og ikke minst - vær takknemlig for det du har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...