☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Heilt frå ca tre dagar etter at eg byrja å bruke nettforum har eg brukt bokmål, då eg oppdaga at det å skrive på nynorsk gjorde folk meir opptatt av den målforma eg brukte enn kva eg faktisk skreiv. Det er skikkelig irriterande, i tillegg til at mange brukar dette som hersketeknikk når dei går tomme for argument. Då forstår dei plutseleg ikkje heilt normal norsk. Etter ein diskusjon i går om det å halde på eige språk er eg komen til at eg ikkje lenger skal skrive bokmål her inne, dei som ikkje vil bruke energien sin på å lese nynorsk kan frå no av hoppe over meiningane mine om dei tema som blir diskutert. Sansynligvis er ei eller fleire sikringar i skallen ute av funksjon hjå desse menneska uansett, så det gjer ingen ting at dei ikkje les det eg skriv. Dei er sansynligvis ikkje i stand til å forstå det uansett språk. Eg ber om årsaking for dei ulemper dette fører med seg for andre forumbrukarar. Eller nei, forresten...
bIomstre Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 (endret) Velkommen! Jeg var som østlendinger flest som hadde spynorsk mordliste og en 3'er i faget. Men nå har jeg meldt barna inn i Blåmann bokklubb, fordi de har så mange gode barnebøket, og jeg tar meg i å ikke legge merke til om jeg leser for de på bokmål eller nynorsk. Så da stusser jeg heller ikke over hvilket mål stjerner skriver på Endret 14. september 2012 av bIomstre
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Jeg syntes det var noe, ja, i det andre innlegget dit - men tenkte at det var vel bare gått meg hus forbi at du var nynorskbruker. Så bra - tilbake til røttene!
stjertløvetann Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Jeg foretrekker å skrive på bokmål, sjøl om jeg har vokst opp i en nynorskkommune og hadde nynorsk som hovedmål på skolen, men i riktig setting så synes jeg faktisk at nynorsk er dritkult! Liker godt Ragnar Hovland og Are Kalvø, og synes at nynorsk kler den tørrvittige humoren deres godt, og ditt innlegg her er intet unntak - flirte godt for meg sjøl når jeg leste det
BareMas Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 åh, kjære stjerne, nå kommer jeg til å lese alt du skriver! Synes nynorsk er stas, skulle ønske jeg hadde mer tro på mine egne nynorskkunnskaper og skulle svart deg i den målformen, men dessverre er jeg redd for å latterliggjøre meg selv. Alt blir mer alvorlig på nynorsk, samt at det får en vittig snert over seg, dette blir gøy
soleia Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Som sagt, eg støttar deg. Dei som ikkje vil lese det du skriv fordi det er på nynorsk er vel ikkje dei du har utbyte av å diskutere med likevel.
lilja70 Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Sjølv er eg ein veloppdragen offentleg tilsett, og set pris på å få skrive skikkeleg norsk innimellom. Du lyt berre bere over med meg om eg skriv utan eigentleg å seie noko, eg svarar berre i pur glede nett over at du skriv på dette vakre målføret.
Gjest sug lut Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Dere er nå ansvarlige for de pålagte 25% nynorsk i denne kanalen, gratulerer.
To tette og ei badehette Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Snakk dialekt, skriv nynorsk!
lilja70 Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Dere er nå ansvarlige for de pålagte 25% nynorsk i denne kanalen, gratulerer. Høh, ja det kan du tru!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå