Gå til innhold

Snørr, gørr, slim og gugge

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Midt i lykkerusen glemte jeg det viktigste: SEX.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppskriften din på lykke høres ut som den burde bli minst like populær som både Skappel-genseren og Menthas bagels, gratulerer med hele pakka!

Skrevet

Jeg ble veldig interessert i nr 2 på lista di, Siklerotte, hvor i alle dager bestiller man store kvanta sjokolade på nett??

Eller vent, ikke si det... Eller... Jo!

Skrevet
Nå har jeg funnet noe annet som funker som pikk i Grete: Icona Pop!
Hø? Elektropop til å le og grine av samtidig?... Og bli frisk? Wow!
"I love it" er sykt fengende og spilles den høyt nok er den bedre enn ibux, dvs tydeligvis med på i det minste å få en til å føle seg frisk. Jeg merket imidlertid at effekten ikke var så varig, så nå har jeg satt den på igjen :D
Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, oppskriften må funke på noe, for jeg er fortsatt overglad. Trenger ikke Skappel-genser for det! Mentha: Sjokoladebestilling på nett i store kvanta, vel, det var vel egentlig kun fordi jeg ikke får kjøpt norsk sjokolade her (mulig de hadde en fysisk butikk, men jeg kan ikke med verdigheten i behold kjøpe så mye sjokolade in person). Men på nett er det jo greit, ingen som ser deg. Så beklager - men du kan jo kjøre innom butikk på butikk og kjøpe litt her og litt der, samtidig som du slenger på noe grønt, så virker det ikke så ille. Siden du har muligheten.

Skrevet

Hehe ja jeg får gjøre det neste gang krampa tar meg. Ender vel opp med å kjøre innom samtlige butikker herfra og til byen, og komme hjem med bagasjerommet fullt av sjokolade og en haug med gulrøtter og kålrabi. Da skal det fråtses - apparently.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Midt i lykkerusen glemte jeg det viktigste: SEX.

Det r lett å få tak i kvalitetssex når alt som renne kan renner, samtidig som jeg føles tett.. Trodde ikke det var mulig!

Så synd det viktigste på lykkelisten din er totalt uoppnåelig:/

Mentha hva er d-vitamin KREM??

Jeg har bare i dag spist en hel ingefær.. skreller skjærer i skiver og putter i kokt te vann og drikker og mauler, og venter på friskheten.

Verken Mille eller jeg blir bedre, hva skal vi gjøre? Det er fotografering i bhg mandag fint om hun kan delta - også uten 11 tall under nesa. Fint om jeg kan sitte i forelesning uten å harke basselusker på alle foran meg i salen..

Skrevet (endret)
Mentha hva er d-vitamin KREM??

http://www.khonsu.no/d3.html

Bestiller forøvrig fra iherb.com, myyyye billigere :) Trenger ett pumpetrykk om dagen, smører på underarmer, lår og mage (tynn hud).

Har dessverre ikke så mye gode råd som virker så fort. Men propp i deg c-vitaminer (gjerne 1000mg om dagen), hold deg varm på bein og hode, og prøv å slappe av så godt du kan. Saltvannsspray til Mille, og en halv dose d-vitaminkrem (hvis du bestemmer deg for å kjøpe det), evt d-vitamin dråper eller lignende.

God bedring til dere begge!

Endret av Mentha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...