Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Det er voldsomt synd på meg. Fordelen er at det er lett å overbevise andre om at det faktisk ER synd på meg når jeg bare kan hviske det fram. Da får jeg ta resten av colaen, får te i godstolen og slipper å reise meg når det ringer på døra. Ulempen er at jeg ikke på noe vis er syk nok til å slippe å jobbe. Derfor ønsker jeg meg en rullerende sykeslave på enhver arbeidsplass, som kan ivareta de sykes behov for te, paracet og wienerbrød.
Gjest Ziva Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 En glimrende plan, da synker nok fraværet på jobb når man kan få servert rykende te og ferske wienerbrød. God bedring. Her skal vi på hytta og jakte så håper været holder så det ikke blir min gørr og snufse uke neste uke.
ellen-propellen Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Stakkars deg! Hadde vi jobbet sammen skulle jeg vært sykeslaven din. Det er fordelen med kundesenter og mange kolleger. Vi er sykeslaver for hverandre.
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Det er vanskelig vær å kle seg for, så ikke rart at man blir forkjøla - svetter og hutrer om hverandre. Hvis jeg ikke bråbestemmer meg og drar til fjells (kø og avstand...) skal jeg faktisk rydde vekk sommertøy i helga, brått ble det ikke fristende med korte tights lenger... og fram kommer en usedvanlig omfattende samling cardigans... og kanskje en ulltrøye eller fem... God tur på jakt! Håper du inviterer på vilt-middag etterpå, er det fuglejakt?
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Stakkars deg! Hadde vi jobbet sammen skulle jeg vært sykeslaven din. Det er fordelen med kundesenter og mange kolleger. Vi er sykeslaver for hverandre. Hrmpf. Jeg må oppdra kollegene bedre.
bIomstre Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Huff da! Jeg sender over min nye siton og honning te. Ha litt ekstra honning i, for den var litt sur. Kan du ikke bruke smittefarligargumentet og bli hjemme?...
☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Klart du skal ha fri tilgang til te, paracet og wienerbrød - dette må da vere vel innafor plikta til å tilretteleggje arbeidsplassen!
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Huff da! Jeg sender over min nye siton og honning te. Ha litt ekstra honning i, for den var litt sur. Kan du ikke bruke smittefarligargumentet og bli hjemme?... Var dessverre ikke en dag da det kunne gjøres (men kan jo slå meg selv hardt av og til for aldri å bruke egenmeldingsdager...)
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Klart du skal ha fri tilgang til te, paracet og wienerbrød - dette må da vere vel innafor plikta til å tilretteleggje arbeidsplassen! Ja, vi er vel IA-bedrift, så der sier du noe... får grave ut verneombudet og høre.
Gjest Ziva Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Det er vanskelig vær å kle seg for, så ikke rart at man blir forkjøla - svetter og hutrer om hverandre. Hvis jeg ikke bråbestemmer meg og drar til fjells (kø og avstand...) skal jeg faktisk rydde vekk sommertøy i helga, brått ble det ikke fristende med korte tights lenger... og fram kommer en usedvanlig omfattende samling cardigans... og kanskje en ulltrøye eller fem... God tur på jakt! Håper du inviterer på vilt-middag etterpå, er det fuglejakt? Klart jeg kan invitere på middag, ikke så lang avstand mellom oss. Men mine ferdigheter som hagleskytter er langt under pari. Så jeg anbefaler å vente til etter at jeg har vært på elgjakta eller hjortejakta. Regner med at det blir gubben som tar hjem viltet i helgen. Innen jeg får trekt av hagla så har han skutt de, hentet de og hengt de i galgen (de = skogsfugl). Skogsfuglgryte smaker himmelsk, men det er noe eget ved viltstek, viltsaus og rognebærgele.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Aiaiai, god bedring fra en sjukling til en annen Luten! Sitter i sofaen og syntes fryktelig synd på meg selv.. Spist en halv ingefær så nå renner alt som renne kan, bedre en pottetett som jeg var i går.. Avkom er like syk, men sover så det er litt fred å få.. Får i kål i gryta og karamellpudding til forett er dagens medisin. Bomma litt på mengde så har fårikål til hele Oslo øst om du er sulten.. Liten bli frisk fort om fy oppskrift: 1 lime skvis i et stort glass kaldt/lunket vann 1ts salt, blandes og drikkes.. Smaker høgg, men åpner renser og friskgjør
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Det er vanskelig vær å kle seg for, så ikke rart at man blir forkjøla - svetter og hutrer om hverandre. Hvis jeg ikke bråbestemmer meg og drar til fjells (kø og avstand...) skal jeg faktisk rydde vekk sommertøy i helga, brått ble det ikke fristende med korte tights lenger... og fram kommer en usedvanlig omfattende samling cardigans... og kanskje en ulltrøye eller fem... God tur på jakt! Håper du inviterer på vilt-middag etterpå, er det fuglejakt? Klart jeg kan invitere på middag, ikke så lang avstand mellom oss. Men mine ferdigheter som hagleskytter er langt under pari. Så jeg anbefaler å vente til etter at jeg har vært på elgjakta eller hjortejakta. Regner med at det blir gubben som tar hjem viltet i helgen. Innen jeg får trekt av hagla så har han skutt de, hentet de og hengt de i galgen (de = skogsfugl). Skogsfuglgryte smaker himmelsk, men det er noe eget ved viltstek, viltsaus og rognebærgele. Ingen bjørn denne helgen da?
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Regner med at det blir gubben som tar hjem viltet i helgen. Innen jeg får trekt av hagla så har han skutt de, hentet de og hengt de i galgen (de = skogsfugl). Tar han oppdrag? Har noe annet jeg skulle ha skutt, hentet og hengt i galge.
Gjest Siklerotte Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Tett i nesen, sår i halsen og hodepine (sistnevnte obligatorisk, så det telles ikke helt) - så du skal få min sympati. Men dagen i dag er min lykkedag, og ingenting kan ødelegge, så jeg er glad uansett! Kanskje du kan se på det som en slankekur? Eller er det bare jeg som ser lite verdi i å spise fordi man uansett ikke smaker noe?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Tett i nesen, sår i halsen og hodepine (sistnevnte obligatorisk, så det telles ikke helt) - så du skal få min sympati. Men dagen i dag er min lykkedag, og ingenting kan ødelegge, så jeg er glad uansett! Kanskje du kan se på det som en slankekur? Eller er det bare jeg som ser lite verdi i å spise fordi man uansett ikke smaker noe? Har du oppskriften på en forkjølelse som går utover smaksløker? Jeg skulle gjerne hatt den typen, jeg får alt det andre drittet da. Men syntes så synd på meg selv så jeg spiser alt jeg kommer over jo mer sukker jo bedre og smaker gjør det også...
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Tett i nesen, sår i halsen og hodepine (sistnevnte obligatorisk, så det telles ikke helt) - så du skal få min sympati. Men dagen i dag er min lykkedag, og ingenting kan ødelegge, så jeg er glad uansett! Kanskje du kan se på det som en slankekur? Eller er det bare jeg som ser lite verdi i å spise fordi man uansett ikke smaker noe? Joda, har hode i tillegg, kjennes ut som noen har spilt fotball med det, samt den interessante effekten av å stå stille og se normal ut men deretter begynne å svette store dråper som triller ned foran ørene. Men få høre om lykkedagen, jeg trenger andres lykke for som du sier, ikke engang mat er en trøst.
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Tett i nesen, sår i halsen og hodepine (sistnevnte obligatorisk, så det telles ikke helt) - så du skal få min sympati. Men dagen i dag er min lykkedag, og ingenting kan ødelegge, så jeg er glad uansett! Kanskje du kan se på det som en slankekur? Eller er det bare jeg som ser lite verdi i å spise fordi man uansett ikke smaker noe? Har du oppskriften på en forkjølelse som går utover smaksløker? Jeg skulle gjerne hatt den typen, jeg får alt det andre drittet da. Men syntes så synd på meg selv så jeg spiser alt jeg kommer over jo mer sukker jo bedre og smaker gjør det også... Kom og kyss meg, kjære, så skal jeg garantere deg smaksløkfri tilværelse.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Tett i nesen, sår i halsen og hodepine (sistnevnte obligatorisk, så det telles ikke helt) - så du skal få min sympati. Men dagen i dag er min lykkedag, og ingenting kan ødelegge, så jeg er glad uansett! Kanskje du kan se på det som en slankekur? Eller er det bare jeg som ser lite verdi i å spise fordi man uansett ikke smaker noe? Har du oppskriften på en forkjølelse som går utover smaksløker? Jeg skulle gjerne hatt den typen, jeg får alt det andre drittet da. Men syntes så synd på meg selv så jeg spiser alt jeg kommer over jo mer sukker jo bedre og smaker gjør det også... Kom og kyss meg, kjære, så skal jeg garantere deg smaksløkfri tilværelse. å ja du det hadde vært noe! Kanskje jeg turer bort om jeg får kvinnet meg opp litt..
Gjest Mentha Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Huff stakkars dere! Kjenner det begynner å klø i nesa bare jeg leser her. God bedring til dere alle, husk å proppe i dere d-vitaminer i form av fisk, tran, dråper, krem eller lignende! Det er nemlig farsott på høstsyke nå over store deler av landet pga mangel på sol og vitamin d i sommer (møkkasommer). Og d-vitaminet er en av de fine tingene som holder forkjølelsen og influensaen på armlengdes avstand. Legene her oppe anbefalte til og med solarium, og _da_ vet man det står ille til...
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 Huff stakkars dere! Kjenner det begynner å klø i nesa bare jeg leser her. God bedring til dere alle, husk å proppe i dere d-vitaminer i form av fisk, tran, dråper, krem eller lignende! Det er nemlig farsott på høstsyke nå over store deler av landet pga mangel på sol og vitamin d i sommer (møkkasommer). Og d-vitaminet er en av de fine tingene som holder forkjølelsen og influensaen på armlengdes avstand. Legene her oppe anbefalte til og med solarium, og _da_ vet man det står ille til... Er det d-vitamin i alkohol? for det er det eneste jeg har lyst på, noe sterkt og brunt, men jeg har jo ikke noe av det heller så jeg får holde meg til te.
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #21 Skrevet 14. september 2012 Huff stakkars dere! Kjenner det begynner å klø i nesa bare jeg leser her. God bedring til dere alle, husk å proppe i dere d-vitaminer i form av fisk, tran, dråper, krem eller lignende! Det er nemlig farsott på høstsyke nå over store deler av landet pga mangel på sol og vitamin d i sommer (møkkasommer). Og d-vitaminet er en av de fine tingene som holder forkjølelsen og influensaen på armlengdes avstand. Legene her oppe anbefalte til og med solarium, og _da_ vet man det står ille til... Er det d-vitamin i alkohol? for det er det eneste jeg har lyst på, noe sterkt og brunt, men jeg har jo ikke noe av det heller så jeg får holde meg til te. Forresten har jeg gumla laks hver eneste dag denne uka så du kan fortelle legen din at han bør bli snekker.
Gjest Mentha Skrevet 14. september 2012 #22 Skrevet 14. september 2012 (endret) Du vet, et lite glass med noe sterkt og brunt kan ikke skade! Kan du ikke sende sykeslaven på polet etter forkjølelsestinktur i morgen? Jeg skal viderebringe din beskjed til legen, men har mine tvil om hvorvidt stetoskop er noe særlig å spikre med. Endret 14. september 2012 av Mentha
Gjest sug lut Skrevet 14. september 2012 #23 Skrevet 14. september 2012 Nå har jeg funnet noe annet som funker som pikk i Grete: Icona Pop!
bIomstre Skrevet 14. september 2012 #24 Skrevet 14. september 2012 Nå har jeg funnet noe annet som funker som pikk i Grete: Icona Pop! Hø? Elektropop til å le og grine av samtidig?... Og bli frisk? Wow!
Gjest Siklerotte Skrevet 14. september 2012 #25 Skrevet 14. september 2012 Oppskrift på lykke: -offisielt ferdigutdannet (og så bare kunne lære mer senere fordi man rett og slett bare vil, ikke må). Med forebehold om at alt går som man tror. -internettbestilt Trokia - i mengder. -masse, masse god (en av favorittene, selvsagt) rødvin - en hel haug med mat man nesten smaker, takket være nesesprayen sin eksistens. - mange andre glade mennesker (gir jaggu en smitteeffekt). - ferdig med legedritt på en uke - stillhet - høstluft (for første gang i historien, nyter jeg det faktisk) - mine tre gode gjerninger denne uken (fylt opp kvoten for tre år) - søvn - veldig snart. Om jeg ikke er lykkelig på mandag, er jeg det i hvert fall nå, og det er da noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå