Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Jeg har en venninne som føler seg veldig hjemme hos meg. Koselig det, men når hun er på badet og leter etter feks. en kost, da går hun gjennom alle skuffer og skap. På badet oppbevarer jeg hemoridekremen og diverse stikkpiller. Kjenner jeg blir litt flau når hun roter i denne skuffa. Har du noe som du er litt flau over på badet?
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Nei, igrunnen ikke. Eller det må kanskje bli en tube med "analaze". Grunnen til at den er på badet og ikke soverommet er fordi vi bruker den til kløstillende. Noen vet jo at vi bruker det siden de har fått låne, men jeg ser for meg at det kunne vært litt kleint ja. Regner ikke med at folk spør:p
Gjest Miryks Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Hva skal hun med en kost på badet ditt? Nå håper ikke jeg folk graver i skapene på badet mitt, uansett hva jeg hadde hatt der. Har forøvrig intimdusjen og litt diverse vanntette leker i skapet. Er ikke flau over å ha det der, er kanskje mer evt gjester som kan bli litt utilpass om nysgjerrigheten tar overhånd og en leke/intimdusj nesten smekker dem i ansiktet om de skulle finne på å åpne et skap
☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Har ingen ting på badet jeg er flau over.
<3 2G <3 Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Eneste er om svigermor/far ramler over dildorensen. Ellers kun vanlig ting der.
Kliko Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Jeg har mikrolax og hemoridekrem, men mikrolaxen brukte jeg til sønnen min når han slet veldig med forstoppelse. Hemoridekremen bruker jeg av og til selv, da hemorida mi er som ei visdomstann ( kommer å går ). Kommer litt ann på hvem som hadde sett dette, men hadde ikke blitt flau om venninnene mine så dette. Tror nok dette er veldig (veldig ) vanlig
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Dulcolax stikkpiller og mikrolax har jeg i skapet, men har aldri tenkt over at det er flaut.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Hva skal hun med en kost på badet ditt? Kost = Hårbørste
what a drittkjerring Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Jeg har en venninne som føler seg veldig hjemme hos meg. Koselig det, men når hun er på badet og leter etter feks. en kost, da går hun gjennom alle skuffer og skap. På badet oppbevarer jeg hemoridekremen og diverse stikkpiller. Kjenner jeg blir litt flau når hun roter i denne skuffa. Har du noe som du er litt flau over på badet? Jeg er ikke flau over noe, men vi har en del remedier som jeg synes er ekstremt ulekkert..Kan nevne i fleng; Brystvortekrem, Hydrokortison, Fucidin, diverse kløstillende, sinksalve, vortemiddel, and the list goes on..Jeg får fnatt av legemidler, reseptfrie såvel som "the heavy stuff". Aner ikke hvorfor men...uuuuæh!
Gjest Miryks Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Hva skal hun med en kost på badet ditt? Kost = Hårbørste Javel... Hva skal hun med hårbørste på badet til venninnen?
Musemorbr / Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Jeg synes ikke kremer og slikt er flaut jeg. Jeg er mer flau over det faktum at jeg skrøt veldig av at vi fikk speilskap med pyntehyller da vi pusset opp. Jeg hadde all verdens ideer om at disse 6 små hyllene, på str med en håndflate, skulle bli det lille ekstra, det som virkelig gjorde badet vårt koselig. Og hva står der nå? Ingenting, bortsett fra en hårgelé, et minispeil, og øyensminken min. Det var jo ikke sånn det skulle bli. Tips til hva man pynter med på et bad mottas med takk.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 tabletter mot angst og depresjon + analsalve. Jeg er ikke akkurat flau og det hadde ikke gjort meg en ting om mine beste venninner hadde funnet dette men en tidlig date derimot:P
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Hva skal hun med en kost på badet ditt? Kost = Hårbørste Javel... Hva skal hun med hårbørste på badet til venninnen? Tipper hun skulle gre håret. Eller kanskje klø leggene
Blåbærmuffins Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Er mest flau over at badet ser bombet ut. Vi er ikke flinke til å hive ting i skittentøyskurven :-P
stearin Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Signerer Blåbærmuffins! Mest redd for at det ser bomba ut på badet:P Ellers oppbevarer jeg jo vibratorer i en boks i et skap. Ikke akkurat flaut da...
Miamimom Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Jeg er sikkert gammel og treig,men hva er intimdusj? :-p
Tommelopp! Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 masse støv... ALLTID! (hvor kommer det fra egentlig?)
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Noen ganger et støvet badekar og en dusj som ikke blir vasket oftere enn de må pga helsa.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 Nå kommer jeg til å begynne å lukke opp skapene hos folk av nysgjerrighet.
mrsrogaland. Skrevet 14. september 2012 #21 Skrevet 14. september 2012 Glidemiddel. Ellers bare sminke, hud og hårprodukter. Ikke flau over noe.
Hybelkanina Skrevet 14. september 2012 #24 Skrevet 14. september 2012 Tror vel det "pinligste" jeg har er en hemorroidesalve. Men jeg har til gode å oppleve at gjester som snoker i skapene på badet kommer lattermilde ut og proklamerer høylytt at de har funnet en tube hemorroidekrem. Vet ikke hva som er flauest jeg, å ha slikt i skapet eller å snoke i andres saker.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #25 Skrevet 14. september 2012 I det forrige huset vårt; dusjkabinett med mugg mellom veggene. Så ut som vi ikke hadde vasket siden 1814...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå