Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg merker at jeg blir litt provosert. Hun er sikkert mye mer enn alt vi ser men det er mye rart og jeg kan ikke skjønne at hun er med på å fremstille seg som en uansvarlig mor, hvilket jeg syns hun gjør. Røyker stadig inne i den rotete leiligheten, var ikke det velkjent for 20 år siden at det er skadelig for barn???
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Du er sikkert sånn som ringer BV om nabounga ikke har på seg ull, HI. Hun har ikke sønnen fulltid.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Hva da? At det er røyking eller rot som er skadelig for barn?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Å røyke inne nÅr ungen er borte tror jeg ikke er grunnlag for bekymringsmelding til bv altsÅ.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Nr 3: Nei, jeg har aldri ringt BV om naboene mine, og har ikke hatt noen grunn til det;-) Røykingen selvfølgelig!!! Det virker jo ikke som det er en engangsgreie akkurat. Det spiller vel ikke noen rolle om hun har sønnen fulltid? Og jeg er ikke en hysterisk anti-røyker men å røyke inne er vel enda ikke helt ok?? HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Hadde noen her på DIB sagt at man røyker inne så ville denne blitt halshogget. Er det ok for at man er på TV?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Jeg har ikke sett henne røyke inne med gutten i nærheten ennå, har du HI? Kan ellers ikke uttale meg om hun er en "merkelig" mor da jeg ikke har sett henne så mye med gutten og for alt jeg vet så er det ikke sikkert vi kommer til å se så mye av han heller. Fokuset er vel ikke på hennes rolle som mor.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Nå vil ikke jeg uttale meg om enkeltpersoner, men røyking generelt inne er jo ikke bra for hverken barn eller voksen, og da spesielt ikke for barn! Barna kan utvikle astma og diverse, og det er jo heller ikkje noe gøy for barna å lukte røyk av alle klær. Andre legger jo merke til det opp igjennom oppveksten! Nei, man skal ikke bry seg med hva andre gjør, men jeg nekter å tro at å røyke inne er bra for noen i 2012? Nå sier jeg heller ikke at de som røyker inne ikke er bra mødre, det er de helt sikkert. Angående dette programmet, så har ikke jeg sett så mye på det, og kan ikke uttale meg om hvor mye hun røyker mens barnet er der eller ikke, ville bare uttale meg på et generelt grunnlag
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Den gangen jeg har sett henne røyke, var vel på besøk med en venn? På kvelden... Aldri sett henne røyke hjemme eller sammen med sønnen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå