Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Liker dere dem? Hvordan holder de seg i vask? Tåler de tørketrommel? Hvordan er de i størrelsen? Jeg er invitert på pomp delux party, og har tittet litt i katalogen. Synes jo det er endel fint, men kanskje litt dillete, og litt kjedelige farger.. Men, kanskje fint på? Noen som har erfaring med tøyet?
Nordhagenjentene :) Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 (endret) Jeg er stor fan av POMPdeLUX, kjøper mye hver sesong. (Var konsulent de tre første sesongene, så har prøvd mye forskjellig) Jeg vasker de stort sett på finvask og tromler ikke. Fordi jeg sjelden trenger å vaske de hardere enn det, selv om hun bruker de i barnehagen. (Og tromler ikke, fordi jeg som regel kun bruker tørketrommel til håndklær, sengetøy og undertøy) Men vet mange vasker på 60 grader og tromler. Våre klær er like fine etter lang tids bruk. Men det er forskjellige erfaringer her også. Kjøp den størrelsen ungen din bruker til vanlig. Vi synes det har vært store i størrelsen frem til nå, spesielt vide klær, mens andre synes de er små. Så like forskjellige svar der som ved andre klær tror jeg. (Jenta her er veldig tynn og passe lang) Fylte 4 i juni og bruker nå 104. Endret 13. september 2012 av Nordhagenjentene :)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Tusen takk for svar:-) Jeg er fæl på å tromle tøy, og synes det er pyton kjedelig å henge opp.. så... jeg får tenke meg litt om da ;-) Flere som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Jeg har gutter. Synes de har mange tøffe jeans, men dessverre elendig kvalitet på disse. Hull på knærene etter kun få gangers bruk. Genserene er jeg mer fornøyd med kvaliteten på. Jeg synes størrelsene varierer veldig. Mange av buksene er veldig store i størrelsen. Min 2, 5 åring bruker nå en bukse i str 86 og den er veldig god i størrelsen til han enda. Men har en annen i 92 som også passer og en i 92 som er alt for stor. Noen av genserene er små i størrelse noen mer vanlige. Kjøpt et par luer som var helt syke i fasongen. Vinterlue som så kul ut, men det var før den kom på. Rakk til midt på ørene og var kjempe vid og mine barn har helt normale hoder.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 fikk mine klær i str 98 pike i helga. Pene klær, men den fleecejakka jeg kjøpte var av dårlig kvalitet. Trykk-knappene (3 stk) løsnet ved 1 gangs bruk. Jenta mi hadde kun sittet i bilen på vei til barnehagen og de løsnet helt da jeg prøvde å åpne jakka. Kjøpte og en olakjole, og der hadde de satt sluttsømmen nederst på kjolen foran - ikke særlig profft. Jeg syr klær selv for salg og ble litt paff over en slik tabbe. De hadde jo brukt tråd av annen farge en stoffet, så da ble det veldig synlig nederst på kjolen. Har ikke vasket klærne ennå, så kan jo gi bedre tilbakemelding senere ;D
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Aldri kjøpt et eneste plagg. Hvorfor bruke så mye penger på barneklær? De er jo så overpriset:/
Mrs. Bouquet Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg syns ikke det er dyre klær, men kvaliteten i sømmer og knapper burde vært bedre. Har hatt flere av plaggene til reperasjon hos svigermor.
Turtelduen Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg kjøper aldri klær derifra når det er starten på en sesong Om et par mnd kommer det først på 50% salg og så på 70% salg. DA kan en kjøpe Da er det tilogmed billigere enn nameit. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten! Formen holder seg, og jeg bruker fortsatt klærna fra i fjor, og det skjer jo ikke med HM tøyet... Jeg kjøpte noen hvite bukser i fjor som ikke skulle tromles, men de måtte tromles for å bli hvite igjen. Holdt seg fint Jeg henger alltid opp farget tøy uansett, så der vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Kjøper masse derfra.. Gode myke bukser, som er fine men samtidig gode å leke i for en aktiv toåring! Litt kjipe farger denne sesongen men.. Og dyrt? Jeg synes klærne derfra er veldig rimelige jeg..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Elsker klærne derifra:) Kjøper mye av hver kolleksjon:) Synes kvaliteten er relativt bra i forhold til pris:) Rimelig og fint tøy som ikke alle andre har;)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Elsker klærne derifra:) Kjøper mye av hver kolleksjon:) Synes kvaliteten er relativt bra i forhold til pris:) Rimelig og fint tøy som ikke alle andre har;) SOM ALLE ANDRE HAR! Mener du vel :-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 Elsker klærne derifra:) Kjøper mye av hver kolleksjon:) Synes kvaliteten er relativt bra i forhold til pris:) Rimelig og fint tøy som ikke alle andre har;) SOM ALLE ANDRE HAR! Mener du vel :-) Ikke her jeg bor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå