Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hva synes dere om familier som har babybilder og bilder av familien hengende på veggene i hjemmet, litt overalt:-)? Kan det bli for mye; se så fine barn vi har, og så fine vi er, alle mann? Eller synes du det bare er koselig å se?
Chelseafan Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Ikke for mye, men noen bilder av barna og familie bilder er koslig
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Koselig emd litt, men ville ikke ha det selv - overalt. Gjerne litt på "privaten" heller enn midt i stua.
It's all about me Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 He he, da skulle du ha kommet på besøk til oss. Vi har gjort det valget at vi heller vil ha bilder av oss selv og bilder vi selv har tatt framfor masseproduserte malerier/bilder som alle kan skaffe seg.
Serepta Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Jeg synes det er koselig å se på. Vet at det her inne er betegnet som harry, men folk må få velge selv hva de vil ha på stueveggene sine.
Tyra79 Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Vel, vi har et bilde av alle tre ungene samt et brudebilde på veggen i stua. Begge med like (ganske så stilige synes jeg selv;-)) Så har vi små bilder av hele slekta mi på ene veggen i trapp, og mannens på den andre trappeveggen.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Jeg synes også det er koselig! Ville nok ikke selv hatt bilder hengende overalt i huset, men heldigvis bestemmer folk selv hvordan de vil ha det hjemme. Vi har tatt masse sort/hvitt bilder som vi har hengt opp i gangen inn til soverommene. Veldig hyggelig å se på synes nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå