Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Nederst på siden står det detaljerte nyhetsoversikt over muslimske angrep, dag for dag. http://www.thereligionofpeace.com/ Hva syns dere om dette? Er det ingenting som gjør dere kritiske?
Chelseafan Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 bryr meg ikke så mye, er noe der nede hele tida
☆☆☆ Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Er like kritisk til islam som til andre kollektive psykoser, men hisser meg ikke til å skjære alle kristne over en kam hver gang orangeordenen eller IRA har aksjoner og ser ikke helt hvorfor jeg skal gjøre det i dette tilfellet heller.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Jeg er veldig kritisk, men er kritisk til all religion. Religion er roten til mye hat og ondskap. Det er jo bare bullshit hele greia. De er hjernevaskede hele forbanna gjengen og det begynner å bli veldig skummelt!
Gjest peacock Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Det handler ikke om at være ukritisk men om at ikke være dømmende. Alle muslimer er ikke taleban. Jeg er kritisk mot alle religioner, også kristendommen, og liker på ingen måte ekstremisme.
Gjest sug lut Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Det er forskjell på å nyansere og å være ukritisk, akkurat som det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg nesa.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Det er forskjell på å nyansere og å være ukritisk, akkurat som det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg nesa. ja, eller evt hodet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå