Gå til innhold

Jeg vil ha en ny baby.. NÅ! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens vakreste datter på like over året og livmoren og hele kroppen min skriker etter å bli gravid igjen! Jeg har alltid ønsket meg to tette først, og så en etterdilter etter seks, syv år..

Helst skulle jeg hatt to år mellom barna mine, men det er så altfor mye som taler i mot dette.

Jeg har ikke fast jobb, jobber bare deltid. Vi har hatt et litt tøft første år, med ei jente med kolikk og alt som værre er. Vi ønsker å gifte oss i løpet av neste år, og da vil jeg helst ikke se ut som et eple i kjole ;-) Pluss at jeg vet faktisk ikke om jeg er klar for å bli tobarnsmor, synes det er mye arbeid med bare lillejenta, tenk da hvor mye arbeid det er med to små skatter ;-)

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, må bare få ut litt av min gravidhunger ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent er mitt råd. Jeg var også babysyk da lillegutt var ett år, men skjebnen ville ha det slik at det tok tid. Jenta mi kom da gutten var 2 år og 10 måneder. Jeg er nå sjeleglad for at det ble sånn. Gutten min var så mye mer selvstendig, vi kunne snakke masse med han, forberede han på nye-babyen, snakke om sjalusi, forsikre han på mange måter om at vi elsket han like mye, og var stolte av han. Han syntes også det var veldig stas å hjelpe til, hente bleier, kose med babyen osv. Litt sjalusi var det jo likevel, men det gikk aldri utover baby. Han skjønte godt at det var uakseptabelt å slå, klype osv på den lille, og lot det heller gå utover meg i form av trass og sutring.

Skrevet

Vi kan dele på oppgavene, jeg skulle gjerne hatt et barn til men lengter på ingen måte etter å være gravid igjen. Og det selv om jeg hadde et "lett" svangerskap.

Skrevet
Vi kan dele på oppgavene, jeg skulle gjerne hatt et barn til men lengter på ingen måte etter å være gravid igjen. Og det selv om jeg hadde et "lett" svangerskap.

åh, jeg elsket å gå gravid. Har aldri følt meg så bra som jeg gjorde da. Vel, kanskje ikke siste måneden da ;-) er vel veldig få som føler seg superfreshe da :-P

Jo, burde vel vente litt lengre, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det, hehe. Jeg må jo uansett slutte med prevensjon og få syklusen under kontroll. Og selv da kan det jo ta lang tid før jeg blir gravid uansett. hihi, kommer med de fleste unnskyldninger for å sette i gang, selv om jeg vet at det er til alles beste å vente litt til. Hvertfall til over nyttår??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...