Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Føler at når jeg forteller om meg selv så fremstår jeg som en klyse og er redd for at andre skal ta avstand på grunn av det. Jeg er høyt utdannet (9 års universitetsutd.), har tre barn, bor i et fint strøk (fordi vi hadde flaks og arvet hus), har en veldig god jobb (som jeg har kjempet for) og er veldig opptatt av mote og shopper fancy ting (fordi jeg har god lønn og kan). Jeg liker å trene og har vært heldig med kroppen fra naturens side, man kan ikke se at jeg har fått barn selv nå tre mnd etter nr tre. Nå er jeg hjemme i perm, men synes jobben er så gøy at jeg jobber 20 % selv om jeg ikke må. Jeg har tre ekstrajobber på kvelden fordi jeg synes det jeg gjør da er morsomt. Nå skulle jeg presentere meg selv for ny barselgruppe og jeg hørte hvor teit det hørtes ut. Jeg hørtes ut som Tårnfrid. Men jeg vet jo med meg selv at jeg ikke gjør alt dette for andre enn meg selv, men tenk om alle tror jeg er en "flinkis" som gjør det for at allt skal "være perfekt". Derfor har fakta om meg kommet litt etter litt fordi de spør. Likevel føler jeg meg dum og er redd for at folk skal ta avstand. Hva hadde dere tenkt hvis dere havna i gruppe med meg...?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 at du er ei vanlig kjerring som liker å trolle på dib.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 at du er ei vanlig kjerring som liker å trolle på dib. Hæ, tydelig at du reagerer som jeg tenker at folk gjør...
It's all about me Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Hvis du hadde presentert deg som du sier i andre avsnitt hadde jeg nok syntes at du var litt klysete. Hadde du derimot sakt noe sånt som: "Hei jeg heter Anja, er 37 år og jobber som advokat, noe jeg jeg synes er utrolig gøy. ellers liker jeg å trene og gjerne en liten shoppingtur i ny og ne." Da hadde jeg tenkt; stilig Det finnes flere måter å fortelle ting på.