Gjest Gullguttene Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Hvilken pose er du fornøyd med? Har du dårlige erfaringer med noen? Det er 30% avslag på vognposer hos Babyshop i morgen og lørdag
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Voksi Urban har jeg vært veldig fornøyd med....
Blåbærmuffins Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Vi har voksi urban og easygrow. Liker easygrow best pga voksien er litt stiv og vanskelig å få tett rundt hodet. Den får imidlertid + for å ha ull i underdelen. Løses greit med et lammeskinn i eadygrowen når de er veldig kaldt.
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Bozz lammeskinnspose. Den med lang pels. Utrolig nydelig og varm! Også er den så fin! Beste kjøpet av alt babystæsj!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Jeg har også både voksi og easy grow. Er absolutt mest fornøyd med easy growen. Den er myk og fleksibel, og har vært mer enn varm nok til mine barn i alle fall. Triller rundt i bare "undertøyet" til langt utpå høsten nedi den posen.
stearin Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Aldri hatt noe annet enn Voksi, men har hatt både classic, aktiv og urban. Mest fornøyd med urban, elsker den:-) På en god 2. plass kommer classic. Aktiv kan ikke anbefales til mer enn å sitte i på trilleturer. Ingen god sovepose til større barn. Det kan forøvrig ikke classic anbefales til. Den ER virkelig en sovepose. Så jeg stemmer på Voksi Urban:-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Vi har både Voksi classic og Voksi Urban. Jeg personlig er mest fornøyd med Voksi classic, og det er fordi: - Den er enkel å vaske - Kan bruke den både sommer og vinter (bytte dyne etter årstid) - Enkel å åpne og regulere etter været - Man kan snøre inn rundt ansiktet Jeg synes Urban-posen blir litt for åpen, og må bruke et ekstra pledd rundt skuldrene fordi det blir for kaldt. Det er kjempekjekt at man kan forlenge den, og den tilpasser seg også bra. Den er ikke like lett å vaske, og man kan kun bruke den på den kaldeste tiden. Synes også den er litt glatt. Sier som #6 at det er en super pose til å trille, men IKKE for soving. Alle har hversin smak, men vi må kjøpe ett par nye poser til tvillingene, og vi blir absolutt til å gå for Voksi Classic
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Liker Odenwalder best jeg også! God og varm, og veldig kjekt at den har glidelås på midten.
Major HotLips Houlihan Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Odenwalder er kjempegod. Varm og myk, med glidelås på midten og snøring rundt ansiktet
Flettfrid og lilleprins Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Dere som har voksi urban.. Passer den i alle vogner? Jeg har Emmaljunga Nitro, som vel er en relativt liten vogn (i allefall av Emmaljunga vognene). Har tenkt å bruke voksien i både bag og sportsdel.
Aliniane Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Hva har man egentlig i vogna sammen med Voksien? Skinn under? Inni? Dyne? Dumt spørsmål kanskje, men har ingen erfaring. Skal etterhvert ta i bruk Voksi Urban til jenta som nå er 2mnd.
Blåbærmuffins Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Den passer iallfall i city crossen, vet ikke om den er større enn nitro? Sportsdelen altså.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Odenwalder er den beste vi har hatt. Elsker at jeg ikke trenger å dra i noe dyner eller legge i noe ekstra styr. Bare å snurpe igjen og ferdig med det. Varm og god pose av dun Beste ever.
Gjest Gullguttene Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Jeg endte opp med en Voksi City. Hun i butikken hadde Urban selv og hvis hun skulle valgt igjen ville hun valgt City. City er litt mykere og derfor lettere å legge i vogna, den har ikke ull underlag i bunn sånn at man kan vaske og tromle den selv, en glidelås på midten også følger det med en påbygningsdel sånn at posen varer lenger.
Gjest Gullguttene Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Takk for alle anbefalinger, forresten
Gjest Gullguttene Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Hva har man egentlig i vogna sammen med Voksien? Skinn under? Inni? Dyne? Dumt spørsmål kanskje, men har ingen erfaring. Skal etterhvert ta i bruk Voksi Urban til jenta som nå er 2mnd. Tror det kommer an på hvor mye tøy du har på barnet og temperaturen ute. Hvis det er veldig kaldt kan du godt legge et skinn inne i posen eller et ullteppe, men tror ikke det er nødvendig med dyne i en vinterpose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå