Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Er det full knebling på islam generelt eller? Hva skjer her i kveld? Var de virkelig like stygge i diskusjonene, disse to trådene?
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Var ikke min tråd, jeg bare skrev i den Men er åpen enda den, så vidt jeg kan se. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143971136-hva-er-det-med-islam/page__gopid__144543524 At man ikke kan diskutere her inne uten at det blir slettet syns jeg er betenkelig og temmelig skremmende.
Gjest sug lut Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Var ikke min tråd, jeg bare skrev i den Men er åpen enda den, så vidt jeg kan se. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143971136-hva-er-det-med-islam/page__gopid__144543524 At man ikke kan diskutere her inne uten at det blir slettet syns jeg er betenkelig og temmelig skremmende. Det er vel ikke akkurat "diskusjon" når man åpner med spørsmålet om muslimer er tette i pappen.
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Var ikke min tråd, jeg bare skrev i den Men er åpen enda den, så vidt jeg kan se. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143971136-hva-er-det-med-islam/page__gopid__144543524 At man ikke kan diskutere her inne uten at det blir slettet syns jeg er betenkelig og temmelig skremmende. Det er vel ikke akkurat "diskusjon" når man åpner med spørsmålet om muslimer er tette i pappen. Nei, det kan jeg være enig i, men andre diskusjoner om Islam har også blitt slettet, derfor jeg mener det er betenkelig.
Gjest sug lut Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Var ikke min tråd, jeg bare skrev i den Men er åpen enda den, så vidt jeg kan se. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143971136-hva-er-det-med-islam/page__gopid__144543524 At man ikke kan diskutere her inne uten at det blir slettet syns jeg er betenkelig og temmelig skremmende. Det er vel ikke akkurat "diskusjon" når man åpner med spørsmålet om muslimer er tette i pappen. Nei, det kan jeg være enig i, men andre diskusjoner om Islam har også blitt slettet, derfor jeg mener det er betenkelig. Det ser da ut som det er plenty av tråder om akkurat det emnet akkurat nå.
CaptainHindsight Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Var ikke min tråd, jeg bare skrev i den Men er åpen enda den, så vidt jeg kan se. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143971136-hva-er-det-med-islam/page__gopid__144543524 At man ikke kan diskutere her inne uten at det blir slettet syns jeg er betenkelig og temmelig skremmende. Det er vel ikke akkurat "diskusjon" når man åpner med spørsmålet om muslimer er tette i pappen. Nei, det kan jeg være enig i, men andre diskusjoner om Islam har også blitt slettet, derfor jeg mener det er betenkelig. Det ser da ut som det er plenty av tråder om akkurat det emnet akkurat nå. Ja, men det er ikke første gang en kritisk tråd om Islam har blitt slettet, selv om de har vært saklige.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Var ikke min tråd, jeg bare skrev i den Men er åpen enda den, så vidt jeg kan se. http://www.klikk.no/...opid__144543524 At man ikke kan diskutere her inne uten at det blir slettet syns jeg er betenkelig og temmelig skremmende. Det er vel ikke akkurat "diskusjon" når man åpner med spørsmålet om muslimer er tette i pappen. Nei, det kan jeg være enig i, men andre diskusjoner om Islam har også blitt slettet, derfor jeg mener det er betenkelig. Det ser da ut som det er plenty av tråder om akkurat det emnet akkurat nå. Klart det, man blir jo rasende på slik knebling. Vi lever i Norge, ikke i et land der man er nødt å bruke Niqab for å overleve.
Gjest sug lut Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Var ikke min tråd, jeg bare skrev i den Men er åpen enda den, så vidt jeg kan se. http://www.klikk.no/...opid__144543524 At man ikke kan diskutere her inne uten at det blir slettet syns jeg er betenkelig og temmelig skremmende. Det er vel ikke akkurat "diskusjon" når man åpner med spørsmålet om muslimer er tette i pappen. Nei, det kan jeg være enig i, men andre diskusjoner om Islam har også blitt slettet, derfor jeg mener det er betenkelig. Det ser da ut som det er plenty av tråder om akkurat det emnet akkurat nå. Klart det, man blir jo rasende på slik knebling. Vi lever i Norge, ikke i et land der man er nødt å bruke Niqab for å overleve. Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #9 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner. Er vel kanskje en grunn til at nettavisene ikke åpner for diskusjon da vel? Svarene som kommer inn er som oftest lite saklig.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner. Er vel kanskje en grunn til at nettavisene ikke åpner for diskusjon da vel? Svarene som kommer inn er som oftest lite saklig. Tull. Har vÆrt flere tilfeller hvor vi har hatt en god og saklig diskusjon hvor den blir slettet om tonen blir kritisk nok. Kritisk er noe annet enn usaklig.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #12 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner. Ja der sier du noe! Det har blitt slik at man bare kan diskutere på skikkelige dølle temaer, der debatantene poengterer dette. De knebler diskusjon på norsk politikk også. Merkelig, viser bare at media har enorm kraft. Klikk.no er vel eid av et mediakonsern de også? Og ja Sug Lut, den "klart det" var til deg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #13 Skrevet 13. september 2012 Muslimer tåler jo ikke kritikk, så selvfølgelig blir det slettet. Er vel muslimene på forumet som klager sin nød, kan jeg tenke meg. Men at ærlige og redelige mennesker nå blir drept på grunn av Islams råskap, det er liksom helt greit.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. september 2012 #14 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner. Er vel kanskje en grunn til at nettavisene ikke åpner for diskusjon da vel? Svarene som kommer inn er som oftest lite saklig. Tull. Har vÆrt flere tilfeller hvor vi har hatt en god og saklig diskusjon hvor den blir slettet om tonen blir kritisk nok. Kritisk er noe annet enn usaklig. I de nettavisene jeg har sett hvor det har vært mulig å diskutere så kommer det alltid kommentarer som: jævla muslimer, snylterne hele gjengen, pell dere tilbake hvor dere kommer fra, jævla pakkiser, og grovere ting.dette er så lite saklig som det går an å bli..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #15 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner. Ja der sier du noe! Det har blitt slik at man bare kan diskutere på skikkelige dølle temaer, der debatantene poengterer dette. De knebler diskusjon på norsk politikk også. Merkelig, viser bare at media har enorm kraft. Klikk.no er vel eid av et mediakonsern de også? Og ja Sug Lut, den "klart det" var til deg. Har du lagt merke til at norske aviser også sensurerer? I mange tilfeller må man til utenlandske nettsider for å finne ut at gjerningsmannen var muslim. Skummel utvikling.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #16 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner. Er vel kanskje en grunn til at nettavisene ikke åpner for diskusjon da vel? Svarene som kommer inn er som oftest lite saklig. Tull. Har vÆrt flere tilfeller hvor vi har hatt en god og saklig diskusjon hvor den blir slettet om tonen blir kritisk nok. Kritisk er noe annet enn usaklig. I de nettavisene jeg har sett hvor det har vÆrt mulig å diskutere så kommer det alltid kommentarer som: jÆvla muslimer, snylterne hele gjengen, pell dere tilbake hvor dere kommer fra, jÆvla pakkiser, og grovere ting.dette er så lite saklig som det går an å bli.. Har du vÆrt på muslimske nettforum? Tilogmed i de norske står det temmelig grove ting uten at dette blir slettet. Muslimsk ytringsfrihet overgår ikke VåR!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. september 2012 #17 Skrevet 13. september 2012 Eh - hvem er det du sier "klart det" til, egentlig? Så voldsomt kneblet er vi dog ikke. Neivel? har du prøvd å diskutere noe som har med islam eller innvandring i norske nettaviser i det siste? Det er nemlig SVÆRT vanskelig, siden de i 95% av gangene ikke engang åpner for diskusjoner. Er vel kanskje en grunn til at nettavisene ikke åpner for diskusjon da vel? Svarene som kommer inn er som oftest lite saklig. Tull. Har vÆrt flere tilfeller hvor vi har hatt en god og saklig diskusjon hvor den blir slettet om tonen blir kritisk nok. Kritisk er noe annet enn usaklig. I de nettavisene jeg har sett hvor det har vÆrt mulig å diskutere så kommer det alltid kommentarer som: jÆvla muslimer, snylterne hele gjengen, pell dere tilbake hvor dere kommer fra, jÆvla pakkiser, og grovere ting.dette er så lite saklig som det går an å bli.. Har du vÆrt på muslimske nettforum? Tilogmed i de norske står det temmelig grove ting uten at dette blir slettet. Muslimsk ytringsfrihet overgår ikke VåR! Og det har jeg ikke sakt heller, det kommer nok an på hvilket nettforum man er på. Tror nok nettaviser er litt mer streng på det enn tilfeldige nettforum rundt omkring.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #18 Skrevet 13. september 2012 ... Jeg gjetter meg til at du er muslim TyrkiskPepper. Hva syntes DU om karikaturtegningene og nå denne filmen, OG drapene og opptøyene som følge av dem?
Moderator-IS Skrevet 13. september 2012 #19 Skrevet 13. september 2012 Tråden som ble slettet stiller spørsmålet om muslimer er tette i pappen. Dette dreier seg om en gruppe på over en milliard mennesker. Tråder som setter seg fore å diskutere hvorvidt tilhørere av en spesifikk religion er tette i pappen blir slettet.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. september 2012 #20 Skrevet 13. september 2012 ... Jeg gjetter meg til at du er muslim TyrkiskPepper. Hva syntes DU om karikaturtegningene og nå denne filmen, OG drapene og opptøyene som følge av dem? Jeg er for ytringsfrihet, og vil noen tegne profetene eller lage film om de så værsegod, men Synes det er unødvendig å gjøre det bare for å provosere og når man vet hva konsekvensene kan bli. Og drepe noen pga det synes jeg er forkastelig, feigt og har ingenting med Islam å gjøre. Opptøyene synes jeg også er bak mål. Er de uenig og synes dette er krenkende kan de ha en rolig demonstrasjon, ikke gå amok og drepe uskyldige. I Koranen står det Mennesket skal ikke drepe ikke i Allahs navn, eller for Allah Vei; mennesket tillates/tilgis drepe KUN dersom det er Strengt Nødvendig for å Redde Andre Menneskers liv. Strengt Nødvendig, vil si at andre alternativ er utprøvd og feilet. Koranen sier ellers at "Den som dreper et menneske (uten dom) skal være som om han har drept hele menneskeheten, og den som redder et menneske skal være som om han har reddet hele menneskeheten." (-gjengitt etter hukommelsen) Så alle disse idiotene som dreper i Allahs navn, driver "jihad" osv har nok blitt hjernevasket eller tolker Koranen på sin måte, dessverre. Vi er ikke alle terrorister eller tikkende bomber;)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #21 Skrevet 13. september 2012 ... Jeg gjetter meg til at du er muslim TyrkiskPepper. Hva syntes DU om karikaturtegningene og nå denne filmen, OG drapene og opptøyene som følge av dem? Jeg er for ytringsfrihet, og vil noen tegne profetene eller lage film om de så værsegod, men Synes det er unødvendig å gjøre det bare for å provosere og når man vet hva konsekvensene kan bli. Og drepe noen pga det synes jeg er forkastelig, feigt og har ingenting med Islam å gjøre. Opptøyene synes jeg også er bak mål. Er de uenig og synes dette er krenkende kan de ha en rolig demonstrasjon, ikke gå amok og drepe uskyldige. I Koranen står det Mennesket skal ikke drepe ikke i Allahs navn, eller for Allah Vei; mennesket tillates/tilgis drepe KUN dersom det er Strengt Nødvendig for å Redde Andre Menneskers liv. Strengt Nødvendig, vil si at andre alternativ er utprøvd og feilet. Koranen sier ellers at "Den som dreper et menneske (uten dom) skal være som om han har drept hele menneskeheten, og den som redder et menneske skal være som om han har reddet hele menneskeheten." (-gjengitt etter hukommelsen) Så alle disse idiotene som dreper i Allahs navn, driver "jihad" osv har nok blitt hjernevasket eller tolker Koranen på sin måte, dessverre. Vi er ikke alle terrorister eller tikkende bomber;) Takk for svar Fint svar også. Men hvorfor har du ikke skrevet noe som dette før? Istedenfor å gå i forsvarsmodus når noen spør om muslimer?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. september 2012 #22 Skrevet 13. september 2012 (endret) ... Jeg gjetter meg til at du er muslim TyrkiskPepper. Hva syntes DU om karikaturtegningene og nå denne filmen, OG drapene og opptøyene som følge av dem? Jeg er for ytringsfrihet, og vil noen tegne profetene eller lage film om de så værsegod, men Synes det er unødvendig å gjøre det bare for å provosere og når man vet hva konsekvensene kan bli. Og drepe noen pga det synes jeg er forkastelig, feigt og har ingenting med Islam å gjøre. Opptøyene synes jeg også er bak mål. Er de uenig og synes dette er krenkende kan de ha en rolig demonstrasjon, ikke gå amok og drepe uskyldige. I Koranen står det Mennesket skal ikke drepe ikke i Allahs navn, eller for Allah Vei; mennesket tillates/tilgis drepe KUN dersom det er Strengt Nødvendig for å Redde Andre Menneskers liv. Strengt Nødvendig, vil si at andre alternativ er utprøvd og feilet. Koranen sier ellers at "Den som dreper et menneske (uten dom) skal være som om han har drept hele menneskeheten, og den som redder et menneske skal være som om han har reddet hele menneskeheten." (-gjengitt etter hukommelsen) Så alle disse idiotene som dreper i Allahs navn, driver "jihad" osv har nok blitt hjernevasket eller tolker Koranen på sin måte, dessverre. Vi er ikke alle terrorister eller tikkende bomber;) Takk for svar Fint svar også. Men hvorfor har du ikke skrevet noe som dette før? Istedenfor å gå i forsvarsmodus når noen spør om muslimer? Nei si det du, er vel bare så vant til å få høre at alle vi muslimer er terrorister som snylter på staten, osv osv så føler jeg "snakker" før døve ører når jeg sier at vi alle er ikke slik. Det finnes over 1 milliard muslimer og det er nok bare en liten % som har klikket og/eller blitt hjernevasket, resten av oss vil nok bare ha fred og kunne leve fredelig sammen uansett hva religion og farge naboen har:) Endret 13. september 2012 av ღTyrkiskPepperღ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå