Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Gikk den hos deg? Kom alt på en gang eller bare litt og litt? Med førstemann så merket jeg ingenting til oh store slimproppen. Ingen blodig slimete klump eller noe som kunne minne om dem. Nå slimer jeg masse, men det er "rent", altså, gulhvit og ikke noe blod.. Er dette sliproppen? Det kommer litt og litt, noen ganger ingenting og andre ganger masse.. Hva er dette da?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Gikk i flere omganger både med nr en og to. Tror muligens hele gikk men at det ble dannet ny før fødselen. Kom de siste tre-fire dagene før fødselen. Kan være slimproppen selv om de ikke er blod. Når det er blod er det et tegn på litt mer action som at livmorhalsen åpner seg. Vekslet litt på å være med og uten blod. Syns jeg husker at slitet var litt gulaktig.
mrsrogaland. Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 kan være slimproppen. Min gikk før uke 35 en gang. Var over noen dager at det kom mye slim. Var to peridoer med en del slim. Vet ikke når av de gangene den kom. Hos meg kom det ikke noen klump eller propp. Kom som mye utflod, liksom. Var heller ikke noe blod i slimet hos meg. Jeg var hos jordmor i uke 36, og da fikk jeg beskjed om at slimproppen var borte, så da var den den som gikk en av gangene. Så enten er det bare slim, som er vanlig spessielt på slutten av svgskap, eller så er det slimproppen
Gulosten™ Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Merket ingenting til den med første, men med andre kom hele den grønne klysa på en gang. Så ut som en gigabuse
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Da håper jeg dette er litt av slimproppen og at noe skjer snart. Er bare noen få dager til termin. HI
mrsrogaland. Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Da håper jeg dette er litt av slimproppen og at noe skjer snart. Er bare noen få dager til termin. HI Da tror jeg faktisk at din slimpropp er bortevekk. Lykke, lykke til med fødsel. Så spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå