Gå til innhold

Anbefal meg et pudder som dekker godt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt rødsmusset hud og vil ha noe som dekker godt og samtidig ikke blir kladdete...forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mineralsminke. Det er saker det:)

Skrevet
Jeg har litt rødsmusset hud og vil ha noe som dekker godt og samtidig ikke blir kladdete...forslag?

Glo minerals kompaktpudder:-) Påføres med kost.. Kjempebra!

Skrevet

Helt uten tvil Bare Minerals Matte. Dekker godt, ser naturlig ut, og er bra for huden.

Skrevet

jeg leter etter kanebo på nett, men finner ikke....hvilken farge bør jeg velge til lys hud?

Skrevet

kompakt pudderet ifra isadora, holder lenge , ser bra ut og finpris!:)

Skrevet

Bare minerals var best i test hos tv2 hjelper deg.

Skrevet

Shiseido Pureness Matifying oil-free compact, faktisk. Har brukt det i årevis, og det funker som bare det. Lyseblå boks. Det er presset pudderfoundation, så det dekker godt. Love it.

Skrevet

Bare Minerals (ID) eller Glo minerals.

De dekker fint over rødfargen uten å kladde.

Kanebo og Shiseido ser ofte veldig kladdete ut, og her er fargen utrolig viktig å få riktig. Ikke gøy å se ut som man har gips i fjeset!

Skrevet

Kanebo har det beste kompaktpudderet jeg har prøvd:) anbefaler å dra til parfymeri for å finne riktig farge til deg, noter deg evt fargekoden og bestill billigere på nettet:)

Skrevet

Mineralsminke er tingen. Man kan velge litt selv hvor mye det skal dekke. Men dette dekker rødsmusset hud, samtidig som det ser naturlig ut. Det ser ikke ut som man har et tykt lag med sminke på seg.

Jeg har bare prøvd mineralpudder fra ID Bare minerals. Er kjempefornøyd.

I tillegg er det viktig at man kjøper en god pudderbørste. De er gjerne litt dyre, men for å få et optimalt resultat er det vesentlig. Jeg har to forskjellige børster: Flawless Skin fra ID bare minerals + kakubi børste. Den siste dekker best. Flawless dekker like bra, bare at man kanskje må legge pudderet i flere omganger. Jeg bruker for det meste flawless børsten.

Er det ellers godt synlige flekker i huden, kan det være lurt å bruke concealer over for å gi et mer dekkende resultat akkurat på det området.

Skrevet
Mineralsminke er tingen. Man kan velge litt selv hvor mye det skal dekke. Men dette dekker rødsmusset hud, samtidig som det ser naturlig ut. Det ser ikke ut som man har et tykt lag med sminke på seg. Jeg har bare prøvd mineralpudder fra ID Bare minerals. Er kjempefornøyd. I tillegg er det viktig at man kjøper en god pudderbørste. De er gjerne litt dyre, men for å få et optimalt resultat er det vesentlig. Jeg har to forskjellige børster: Flawless Skin fra ID bare minerals + kakubi børste. Den siste dekker best. Flawless dekker like bra, bare at man kanskje må legge pudderet i flere omganger. Jeg bruker for det meste flawless børsten. Er det ellers godt synlige flekker i huden, kan det være lurt å bruke concealer over for å gi et mer dekkende resultat akkurat på det området.

hvorfor er det så viktig med riktig kost? har tenkt det bare er fjas, men nå lurer jeg. :) Har det så mye å si om jeg bruker en fra HM eller Loreal, eller om jeg bruker en god en?

Hvorfor blir det bedre?

Skrevet

Max Factor facefinity compact pudderfoundation, porcelain!Absolutt best!Jeg får alltid kommentarer på hvor fint og plettfri hud jeg har når jeg bruker det!Anbefales virkelig!

Skrevet
Mineralsminke er tingen. Man kan velge litt selv hvor mye det skal dekke. Men dette dekker rødsmusset hud, samtidig som det ser naturlig ut. Det ser ikke ut som man har et tykt lag med sminke på seg. Jeg har bare prøvd mineralpudder fra ID Bare minerals. Er kjempefornøyd. I tillegg er det viktig at man kjøper en god pudderbørste. De er gjerne litt dyre, men for å få et optimalt resultat er det vesentlig. Jeg har to forskjellige børster: Flawless Skin fra ID bare minerals + kakubi børste. Den siste dekker best. Flawless dekker like bra, bare at man kanskje må legge pudderet i flere omganger. Jeg bruker for det meste flawless børsten. Er det ellers godt synlige flekker i huden, kan det være lurt å bruke concealer over for å gi et mer dekkende resultat akkurat på det området.
hvorfor er det så viktig med riktig kost? har tenkt det bare er fjas, men nå lurer jeg. :) Har det så mye å si om jeg bruker en fra HM eller Loreal, eller om jeg bruker en god en? Hvorfor blir det bedre?

Ja,jeg syns det gir et bedre resultat. Jeg har også noen billige syntetiske koster, men syns de virker litt hard mot huden. Har en kost fra H&M og jeg syns ikke den kan måle seg med de jeg har fra I.D. Koster med naturhår er mykere, og holder bustene jevn. Kan vaskes gang på gang uten at de blir stygge.

Skrevet

Ripar Cover Makeup. Sols pmu klinikk i Oslo fører denne, dekker tattoos ved riktig påføring. jeg har samme problem som deg, begynner å klø av mineral makeup. null problem med ripar. sjekk sols.blogg.no for mer info og så er den super drøy i bruk

Skrevet
hvorfor er det så viktig med riktig kost? har tenkt det bare er fjas, men nå lurer jeg. :) Har det så mye å si om jeg bruker en fra HM eller Loreal, eller om jeg bruker en god en? Hvorfor blir det bedre?
Ja,jeg syns det gir et bedre resultat. Jeg har også noen billige syntetiske koster, men syns de virker litt hard mot huden. Har en kost fra H&M og jeg syns ikke den kan måle seg med de jeg har fra I.D. Koster med naturhår er mykere, og holder bustene jevn. Kan vaskes gang på gang uten at de blir stygge.

Forresten, bodyshop har kjempegode koster med syntetiske buster. De er kjempemyke.Jeg bruker til rouge og øyenskygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...