Gå til innhold

Hvor kjøpe mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Da mener jeg for de som i utgangspunktet ikke er en str. 34 ? bruker til vanlig str 38/40 og er 17 uker på vei. men nå kan jeg rett og slett ikke ha de vanlige buksen lenger. Og buksene på f.eks H&M har jo nesten ikke stretch i låra! Fader rulla alstå, trenger tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på...

Skrevet

Hennes & mauritz har klær i flere størrelser, og STRETCH i massevis. Jeg har nettopp kjøpt fire bukser derfra, to i str 40 (litt store, men jeg skal jo vokse litt, og de hadde ikke inne mindre), en i 38, og utrolig nok klarte jeg å få med meg en diger i 42, ved uhell. Jeg må ha sett feil på str når jeg kjøpte den :P Jeg er også vanligvis 38/40, men jeg synes enkelte str på hennes faktisk er litt store. Den buksa jeg kjøpte i 38 kunne jeg godt hatt i 36 (denne var det ekstrem stretch i, forundrer meg ikke om jeg hadde fått trøkka meg inn i en str 34 engang), og det har ikke skjedd siden jeg var 10, da jeg alltid har vært veldig stor rundt hoftene (veldig tynn som yngre, men har alltid hatt brede hofter). Jeg synes buksene er pene også!

Skrevet

Jeg har bestilt hele mammagarderoben min fra nelly, de har et godt utvalg og buksene fra mamalicious har masse stretch!

Skrevet

Mammabutikken.com Jeg har kjøpt mange flotte klær her, alt ifra bukser, topper til undertøy :) Er kjempefornøyd med varene :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en del på www.motherhood.com. Synes de har en del "kjerringklær" der, men er en del ok innimellom, spesielt bukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...