Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg blir gal av dårlig-sittende jeans. Jeg har ikke stor rompe eller lår, kommer fint inn i str 40-42 der, men skikkelig mage, og da blir det alltid til at buksene sitter dårlig i rompe/lår om jeg skal få igjen knappen. Liker ikke lavt liv (da velter magen over), vil ha normalt liv. Har forsøkt én modell på Zizzi, men der var stretchen så dårlig at jeg fikk poser øverst på lårene og hengerompe. Men jeg ser jo at jeg ikke er den eneste i verden med denne fasongen! Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Vila sine bukser passer veldig bra til meg, jeg er tykk rundt magen og har flat rompe..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 På Risøe er det ett kjempe utvalg på jeans, nå ut uken 299 for alle jeans. Er jeans for alle fasonger der;) be om hjelp, å forklar "problemet" ditt!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Takk for svar! Hvilke butikker bør jeg gå i da (bortsett fra Risøe)? Er det egne butikker?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Jeg har akkurat samme problemet som deg og jeg kjøpte en bukse på KappAhl for et par uker siden som sitter helt perfekt. Kjempefornøyd med denne http://www.kappahl.n...cle/jeans_molly Høy nok i livet til at magen går nedi og masse stretch, den sitter kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Jeg har akkurat samme problemet som deg og jeg kjøpte en bukse på KappAhl for et par uker siden som sitter helt perfekt. Kjempefornøyd med denne http://www.kappahl.n...cle/jeans_molly Høy nok i livet til at magen går nedi og masse stretch, den sitter kjempefint. Høres perfekt ut
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Levis butikken på sandvika storsenter hjelper deg med å finne den perfekte jeansen. de måler på tre steder og spør hva man selv føler er problemområder, og så kommer de med masse forslag. Hadde en model som var normal høy i livet (høyere enn de fleste andre bukser, men ikke sånn moderne høyt liv). Hvis det er en levis butikk i nærheten av der du bor, så kan de sikkert hjelpe deg! de nye levis buksene er myke og gode i stoffet, ikke harde og trange som de var før.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #9 Skrevet 13. september 2012 Jeg har ei venninne med slanke ben og litt spekk på magen. Hun brukte mye dyre merker før, men har nå gått over til Never Denim fra Bik Bok. Der finnes det bukser i alle slags farger og og livvhøyde. De har både normalwaist, low waist og hight waist. Buksene er billige i forhold til merkebuksene også.
silje1989 Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 Lurer jeg på å. Uansett hva slags jeans jeg bruker så sitter dem ikke noe bra på meg. Rompa fyller liksom ikke opp Var ikke så ille før, men da var jeg myyye tynnere, så brukte mindre strl. Og da gikk det nogenlunde greit.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 Jeg har akkurat samme problemet som deg og jeg kjøpte en bukse på KappAhl for et par uker siden som sitter helt perfekt. Kjempefornøyd med denne http://www.kappahl.n...cle/jeans_molly Høy nok i livet til at magen går nedi og masse stretch, den sitter kjempefint. Ikke HI, men har samme problemet jeg og Buksa blir ikke stor når man har "gått" den til? Fant en flott bukse (som ligna litt på den der) for litt siden som satt kjempefint, men så utvidet den seg etter et par bruk og nå er den rett og slett for stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå