Gå til innhold

Aleneforeldre, kan dere se hit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er tiden inne for å tenke på det økonomiske ved bruddet, minste barnet er 7 mnd, og jeg har ikke jobb å gå tilbake til med det samme..

 

Er overgangsstønaden den samme om man har 1 eller flere barn? Spør kanskje utrolig teit, men prøvde å lese det frem på nav, men klarer ikke konsentrere meg om det jeg leser..

 

Og ang barnetilsyn, om jeg skulle fø meg jobb når minste er 10 mnd, gjelder det bhg også, eller kun barnepass/dagmamma?

 

Resten har jeg hvertfall klart å lese meg opp på..

Er en del tøffe tak her, så føler ikke at hjernen samarbeider så godt, hjelper jo lite med ADHD på toppen av det hele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overgangsstønad er den samme uansett antall barn.

barnepass er både dagmamma og barnehage.

 

hilsen en tidligere alenemamma

Skrevet
overgangsstønad er den samme uansett antall barn. barnepass er både dagmamma og barnehage. hilsen en tidligere alenemamma

 

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...