Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Da er tiden inne for å tenke på det økonomiske ved bruddet, minste barnet er 7 mnd, og jeg har ikke jobb å gå tilbake til med det samme.. Er overgangsstønaden den samme om man har 1 eller flere barn? Spør kanskje utrolig teit, men prøvde å lese det frem på nav, men klarer ikke konsentrere meg om det jeg leser.. Og ang barnetilsyn, om jeg skulle fø meg jobb når minste er 10 mnd, gjelder det bhg også, eller kun barnepass/dagmamma? Resten har jeg hvertfall klart å lese meg opp på.. Er en del tøffe tak her, så føler ikke at hjernen samarbeider så godt, hjelper jo lite med ADHD på toppen av det hele.
Galskapens overhode Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 overgangsstønad er den samme uansett antall barn. barnepass er både dagmamma og barnehage. hilsen en tidligere alenemamma
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 overgangsstønad er den samme uansett antall barn. barnepass er både dagmamma og barnehage. hilsen en tidligere alenemamma Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå