Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 å ha ligget i sjøen i 4 mnd ? Er det i det hele tatt noe igjen ? Hvordan stadfester man identitet ? DNS eller Tannlegejournal - og hvor lang tid tar noe sånt ? Noen som vet ? Huff, guffen ting å lure på.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Kroppen trekker til seg vann, så den eksponerer/blir oppblåst, eneste måten å stadfeste identitet er tennene.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Etter fire måneder i sjøen er det nok ikke et vakkert syn, kun tenner igjen til å identifisere ja. Kan til og med være umulig å se kjønn. Kommer jo an på temperatur i vannet, mye fisk/sjødyr som spiser osv. Ikke noe jeg ville sett på frivillig tror jeg. Men det var nå og en ting å lure på? Eller har jeg gått glipp av noe i media?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Kroppen trekker til seg vann, så den eksponerer/blir oppblåst, eneste måten å stadfeste identitet er tennene. Eller DNA. Kroppen vil råtne og løse seg opp. Lik som har ligget i vannet ser veldig fæle ut. Hvis du virkelig er interessert, kan du helt sikkert google det og få tak i et bilde, men jeg vil vel ikke anbefale det.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 HI her. Nei jeg vil helst ikke google det. Bare en jeg kjenner som har vært savnet lenge. Nå har de funnet "noe" i sjøen i søkeområdet. Lurer på hvor lang tid det tar før familien får vite....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå