Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Åh blir sÅ frustrert. For ca. 6 mnd siden fikk han blod pÅ papiret etter Å ha tørket seg. Gikk til legen som ikke sÅ pÅ rompa en gang, men ga oss en krem mot hemoride / rifter. Denne hjalp en stund, men syns liksom ikke plagene har gÅtt over. Han har mye smerter i magen ved avføring. Først sÅ tenkte jeg at det var litt for Å fÅ oppmerksomhet nÅr han satt pÅ do. Men dette har vart for lenge, og nÅ var det blod igjen. Noen som har noen erfaring? Vært borti lignende? Blir jo veldig bekymra da, og tenker jo det værste med en gang ( type kreft). Skal ringe legen i morgen og be de ta en titt, sÅ de evt. kan bekrefte at det er en rift / hemoride. Om det ikker er det, hva kan det være da?? Hilsen bekymra mamma!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Det er veldig mye det kan være. Blant annet ulcerøs kolitt eller krohns
Suretær Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Skjønner din frustrasjon. Du må kreve at legen ser på ham ordentlig og gjør en vurdering. Det behøver ikke være noe alvorlig, det kan jo være at han fordøyer noen matvarer dårlig, har matallergier, eller mangler noen tarmbakterier som han trenger tilskudd av. Viktig at du får ham til å ikke presse for hardt når han skal på do, heller sitte å vente til det kommer sv seg selv. Stakkars gutten, det skal jo ikke gjøre vondt å gå på do! Ring legen snarest og krev ny tid! Ikke forlat legekontoret før han er blitt ordentlig undersøkt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Hvis blodet er friskt og rødt er det i alle fall ikke kreft, sa legen min til meg. Da kommer blodet inne fra magen, og har rukket å mørkne.
ellen-propellen Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Jeg var sånn som liten pga hard mage. Gi gutten din mat som holder avføringen bløt så hjelper det nok skal du se;)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Det er helt friskt blod ja, så glad for at det da ikke kan være kreft. Skal kreve at legen ser på det, og undersøker det grunndig. Ikke bare gjetter sånn som sist gang. Uff, har hørt så mye om alt det styret det er når det er noe med magen. Men prøver av blod og avføring, kamera fra begge veier og alt. Håper virkelig han slipper unna det! Nei skal jaggu kreve å få et svar, om det så skulle vise seg at det kun er en rift. Hl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå