Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Eller noe sånt... Jeg har hatt 0 sexlyst de siste par mnd, men har hatt sex et par ganger med gubben selvom, men kan ikke huske nøyaktig når da.. Går på p-plaster, å sist uke var det å tide med en uke av for å få mensen, noe jeg fikk som normalt (bare litt mindre en jeg pleier, siden jeg går på plasteret) så mensen kom å ble ferdig i helga. Men i forrigår ble jeg akutt kvalm, den har kommet å gått, å i går måtte jeg gå hjem fra jobb fordi jeg var så dårlig.. Jeg har som "rutine" å ta en graviditetstest hver mnd, å fant i morges ut at jeg skulle ta den, å den var possitiv!! Hvordan i hellsike er det mulig?? Er enda sjokkert, å venter på at gubben skal bli ferdig på jobb så han kan kjøre meg til apoteket å kjøpe en ny... Men er det virkelig mulig å være gravid etter alt det jeg skrev?! *hilsen tobarnsmor som har mere en nokk med skole, jobb og 2 barn*....
GlemMegEi Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 alt er mulig..jeg har blitt gravid både på p-piller og p-ring.. men ta en ny test,noen viser feil.
Himmel og hav Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 En tidligere kollega ble først gravid med spiral, og så gravid etter å ha sterilisert seg, så alt er mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå