VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Etter jeg fekk sønnen min for 3 mnd siden så mister jeg bare meir og meir hår. Jeg vet at det er litt vanleg når en ammer, men denne gangen er det ekstremt! Vil ikkje klippe meg kort! Noen som har tips?
kaklemor Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Har ikke noe tips dessverre men det er helt normalt. Er ikke kun når man ammer. Den mest vanlige perioden å miste mye hår er fra 3 mnd tilogmed den 6 mnd etter fødselen.. Husker jeg ble bekymret selv men det har vokst ut igjen
Mamma_til_2 Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Helt normalt, jeg fikk store viker på begge sider ( mistet mye ) ca 3 mnd etter fødsel, nå er dattern min 10 mnd og alt er godt på tur ut igjen Jeg vurderte og klippe meg, men lot være for da hadde jeg sett skallet ut. Frisøren min sa at det var slik at under graviditeten mister man ikke så mye hår som er normalt og da etter (ca 3mnd) slipper horomonene og da slipper alt det gamle håret så desverre er et helt normalt.
VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 13. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2012 Jeg mistet med dei to andre og, men denne gangen er det veldig mye. Dusjen blir tett kvar gang håpe det kommer seg
najaden Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Som mamma_til_2 skriver - dette er helt normalt. Irriterende, men normalt.
Mamma_til_2 Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Var nå hos frisøren og hun sa at hele hodet mitt var fullt av baby hår og jeg mistet ikke så mye med nr 1 som med nr2, men det er helt grusomt, er glad for at jeg er færdig med den perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå