Gå til innhold

Liker dere denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Snakk om å gjøre hoftene større enn de er. Dessutten så modellen helt svai ut i den, liksom som om hun skjøt ut hofta.

Skrevet

Kjolen var pen, men for meg ble den alt for naken oventil i forhold til det store skjørtet.

Med litt større topp, samt stropper hadde den vært flott.

Skrevet

Ikke min smak nei, men passer da sikkert til noen.

Skrevet

Synes den er fin, men krever en spinkel jente/dame inni. Ikke for store pupper, gjerne litt bredskuldret og smale/stramme overarmer..Altså, man må se at hun er slank, selv om kjolen ikke fremhever det nedentil, man vet bare av og se resten av kroppen...

Kunne godt valgt en sånn selv, men er for bred oventil, og ville sett ut som et døvt forsøk på og skjule brede hofter, noe jeg forresten HAR :)

Skrevet

Ikke så veldig. Synes den var for spinkel oppe. Nesten som om hun må krympe sammen for at puppene ikke skal være oppfor toppen.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Fin kjole, men jeg er ikke så glad i ulike etasjer på skjørtet, man ser stor ut og det blir litt sånn "baby-doll" look og det ville jeg ikke gått for.

Skrevet

Nei, livet forsvant, og overdelen ble alt for liten. Men den kunne vært fin hvis det ble forandret.

Skrevet

Nei, overdelen så ut som et korsett. Og underdelen var altfor mye. Veldig uproporsjonert kjole.

Ikke min smak.

Skrevet

Nja. På denne modellen var den ikke så verst, selv om jeg synes livet satt for høyt oppe. Er helelr ingen fan av stroppeløse brudekjoler. Det er i alle fall en kjole som krever en smal og spinkel dame inni!

Skrevet

Nydelig. Men det skal en pen kropp til for å bære den!

Skrevet

Hvis det er en kjole du liker syns jeg du skal gå for den og ikke bry deg så mye om hva andre ukjente damer syns...

Det viktigste må vel være at bruden føler seg fin og vel?

Skrevet

Kjolen var pen, men den hadde vært finere på henne om livet var litt lavere. Hun ble litt kort i livet i den.

Skrevet

Hvis det er en kjole du liker syns jeg du skal gå for den og ikke bry deg så mye om hva andre ukjente damer syns...

Det viktigste må vel være at bruden føler seg fin og vel?

He he, kunne ikke vært mer enig! For alt HI vet, er halvparten av svarene fra 16 år gamle gutter eller perverse gamle menn :-) Og skulle det faktisk være ekte mødre som svarer, er jo det eneste vi har til felles at vi har barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...