Gå til innhold

Spøkelseshistorier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen på lager? Som du selv har opplevd eller du har blitt fortalt av andre? Bør helst være sanne:P

Elsker å høre om spooky opplevelser, men bare på dagen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde i et gammelt hus i mange år og nesten hver eneste kveld til samme tid hørte vi skritt på det ene rommet i andre etasje.

En kveld jeg nesten hadde sovnet hørte jeg at ei dør gikk opp. Jeg tenkte at det var mannen min som skulle på do. Så i det jeg hører at han er på vei utfor trappa slenger jeg armen bort til hans side av senga for å forsikre meg om at det var han... men han lå fremdeles å sov... Da krøp jeg tett inntill han og prøvde å ikke tenke mer på hvem som gikk ned trappa...

Huff, skjedde mye merkelig der....

Skrevet

Min mor visste det da hennes farmor døde, selv om det var et uventet dødsfall.

Noen har drevet og skrudd opp babycallen vår. Det skjedde ofte, helt til jeg ba dem slutte å vise oss at de er her. Så ble det stille.

Jeg og en eks var på hyttetur med noen vennepar. Alle satt og spillte brettspill, og de andre hadde ryggen mot trappa til andre etasje. Ned trappa ser jeg plutselig at en lyskule kommer svevende. Den stoppet litt midt i, akkurat som den forsto den var oppdaget, og så fortsatte den ned og forsvant. Tittet på min daværende kjæreste, som satt og stirra mot trappa, for så å se storøyd på meg.

Hjalp mora til nevnte eks å rydde et rom hos en eldre dame som skulle få nytt gulv. Hver gang jeg kom inn i rommet, vred jeg hodet mot et hjørne i rommet. Etter kanskje ti ganger, sier jeg at det er som om det er noen der. Da sa hun at det kan godt hende det er det. Etterpå fikk jeg vite fra eksen at det går igjen en soldat i stua, og at hans mor hadde syntes det var så gøy at jeg også hadde merket han. Alle i den familien "kjente" denne soldaten godt. :)

Jeg har også drømt at min oldefar sa han er her og passer på meg. Har i ettertid fått bekreftet at bilen han hadde i drømmen, tilsvarer hans første bil. Det eksisterer ingen bilder av den som kan bekrefte det, men hvem vet.

Jeg har prøvd å lære meg å beskytte meg mot disse tingene, for det er bare irriterende. Har ikke opplevd noe på lenge, og håper jeg slipper mer nå. Desuten tror jeg bare halvveis på det jeg selv har opplevd, og nesten ikke i det hele tatt på andres fortellinger. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...