Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 er 3 dager siden jeg skulle hatt mensen. den er stabil på klokka! jeg tok en test i går bare for å sjekke, den var negativ. Jeg rakk ikke tisse på den mer enn 5 sekunder ca, og det kom tiss der hvor strekene vises også, med andre ord ikke helt stabil stråle. Men jeg har ikke hatt sex siden Juli. Og jeg går på p-piller. Jeg tror ikke jeg er gravid det ville vært helt rart altså.¨ I dag hadde jeg lysrosa utflod. Noen som har opplevd dette noengang?
LivHeidi Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jeg var stabil i mange år, men etter at jeg begynte med noen p-piller så ble den etter hvert noe ustabil. Du kan jo ta en ny test om du er usikker, om noen dager.
Musemorbr / Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Du har sikkert bare et hopp i syklusen. Det har de fleste av oss hatt, eller vil komme til å ha en eller annen gang.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 En dagmanma er en mamma som er hjemme med egne barn og tar seg av andre barn samtidig. Ergo, en mamma.... ( det var slik det startet for mange, mange pr siden, og det har bare blitt sånn) Jeg har ikke utdannet meg til å være tante. Tante er jeg på fritiden. I bhg er jeg førskoleLæRER. Hvorfor heter det lærer på skolen og ikke skoleTANTE? Jeg var stabil i mange år, men etter at jeg begynte med noen p-piller så ble den etter hvert noe ustabil. Du kan jo ta en ny test om du er usikker, om noen dager. Jeg var stabil i mange år, men etter at jeg begynte med noen p-piller så ble den etter hvert noe ustabil. Du kan jo ta en ny test om du er usikker, om noen dager. Ja jeg må jo bare gjøre det.. Skjønner nada! Jeg har alltid fått den dagen etter jeg er ferdig med et brett i alle år.. Om jeg er gravid vil jeg gjerne finne det ut før det går 12 uker. hi
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 En gang hoppet kroppen min rett og slett over en periode. Nøyaktig 32 dager senere kom den igjen ( litt lang syklus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå