Gå til innhold

Skal dere bruke "pose" i bilstolen?


maimora

Anbefalte innlegg

Haha, vet ikke hva det heter engang, sånn bilstolpose. Har bare hatt sommerbarn, så har ikke brukt det før, men vurderer å kjøpe en til februar babyen. Slipper vel å ha på så mye klær, så det ser jo praktisk ut, men? Eller er det ikke noe men? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jg er skeptisk jeg..

De babybilstolene er veldog tette, og mine barn har blitt veldig varme nedi der. Samtidig har du jo dette med effekten av bilselene når barnet har på seg for mye klær (derfor skal de feks helst ikke sitte i bilstol med parkdress etc..)

 

Jeg tenker jeg holder meg til to lag ull og teppe, sånn som før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i de posene festes vel beltet på innsida av posen på er vis? Slik at barnet sitter stramt, men har et lag varmepose utenpå. Jeg vet ikke helt om vi skal ha det heller, kan bruke ull og teppe. Evt motorvarmer de kaldeste dagene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en pose som går både i bilstolen og vogna (forlengerdel en kan sette på). Tenker at det blir veldig kaldt i rumpa til de små hvis de skal sitte rett på stolen som nyfødt midtvinters. Og veldig greit å slippe å kle på så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt. virker genial til bruk til og fra barnehagen med storesnuppa iallefall :) Man fester jo beltet inne i posen, så det er tryggere enn utenpå en dress i allefall. mykt og godt og mulighet for å åpne/lufte hvis man har varm bil/står inne i bhg eller er i en butikk. evn hvis ungen sover og blir med inn i huset igjen så kan man åpne og la den sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke meningen å tulle meg inn i februar klubben altså, men måtte bare svare ang stolpose :) fått den anbefalt av flere venninner med høstbaby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden vi har ny bil er vi anbefalt å ikke bruke bilstolpose i bilen siden det blir for varmt, får heller ta med ett pledd til å ha på til og fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, delte meninger :) Her er det fryktelig kaldt om vinteren, bor på fjellet, så det er fort 20 minus, og iskalde biler. Tror jeg må dra å sjekke de ut. Hvor har dere kjøpt dere som har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt. virker genial til bruk til og fra barnehagen med storesnuppa iallefall :) Man fester jo beltet inne i posen, så det er tryggere enn utenpå en dress i allefall. mykt og godt og mulighet for å åpne/lufte hvis man har varm bil/står inne i bhg eller er i en butikk. evn hvis ungen sover og blir med inn i huset igjen så kan man åpne og la den sove :)

 

Hvilken type er det du har kjøpt? Tips tas alltid i mot uansett om man "er med i klubben" eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAisann:) Jeg er heller ikkje i februarforumet, men mars ;) Jeg har en gutt på ett år fra før. kjøpte 4me bilstolpose til han.. Synest den var helt genial. Koster bare 250-300 kr. Er glidelås som kan draes helt ned når de sitter i bilen og trenger ikke masse klær nedi den. Synest det var masse mer praktisk enn og pakke på med klær. Selene festes på innsiden av posen, så de sitter like godt festet med posen som uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte på nett jeg, posen het Kaiser Multi og kan brukes i vogn også :) Fleece inni. 800 kr betalte jeg inkl frakt.

Fra hvilken side Anne? :)

 

Alt for barna heter nettbutikken :) Kom i posten utrolig raskt!

Endret av AnneS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...