Gå til innhold

Trenger litt Råd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min skriver med andre jenter,og jeg leste meldingene hans i natt,likte ikke det som sto og ble veldig sjalu,men problemet er at han er så sint,så ha skadet seg selv litt på kniv,det går bra med han nå,men er skremmende og tenke på siden det kommer en liten en i Januar, jeg elsker han over alt på jord, og han angret veldig på morgen idag,sa at jeg var den eneste for han og han gjør en del dumme ting,bør jeg slå opp eller gi han mere sjanse? synes synd på han også,fordi han har ikke hatt det noe lett som liten,Ungdom + det var veldig masse problemer får han fikk møte sønnen sin,men uansett han skal få se ungen vår så mye han vil. noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Om han tyr til selvskadende ting når han blir litt sint så er ikke det en stabil person å ha rundt sitt barn.

 

Be han oppsøke hjelp

Skrevet

Ja bør vel gjøre det:)

Skrevet

Høres ikke bra ut! Kanskje han burde snakke med en psykolog? ,men så er vel dette feil forum.

Skrevet

jeg syns du burde slutte å lage innlegg her om alt som skjer i privatlivet og heller oppsøke profesjonell hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...