Chelseafan Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Norske : Synnøve ( ho som spilte i hode jegeren ) Isabella Martinsen Dorthe Skappel Utenlandske : Natalie Portman Adriana Lima Jessica Alba Kate ( ho i Titanic ) Emma Watson Kristen Stewart Katy Perry
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Mila Kunis Kirsten Dunst Mange pene norske damer, men de er ikke kjendiser. Tone Damli er selvsagt superpen, men hun er litt oppbrukt.
It's all about me Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Norske: Jenny Skavland og Tone Damli Utenlandsk: Scarlet Johanson
Ophiophagus Hannah Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Jeg synes Cecilia brækkhus er utrolig pen. Jeg synes at supermodeller Alek wek er vakker på en spesiell måte. Også synes jeg hun som spiller jadis i narnia - filmene er veldig pen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Ung mor, liker best meg selv, vakker både på utsiden og innsiden, ønsker bare fred i verden
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Utland: Nicki MInaj har fascinerende kropp! Liker ikke ansiktet så godt, men gaaad for noen former. God motvekt til syltynne modeller uten pupper og rompe. Norge: Mia Hundvin (håndballspilleren). Synes de som blir regnet som "pene" her i Norge er litt bimboaktige.
Chelseafan Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Gro Hammerseng er også UTROLIG sexy,glemte ho
khm Skrevet 13. september 2012 #9 Skrevet 13. september 2012 Min frue først og fremst, hun var drømmedamen min før jeg begynte å flørte med henne;) Ellers så må jeg vel si Gina gershon!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 Mia Hundvin, ja. Misunner damer med smale øyne og bred munn.
O`Neill Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 Jennifer Connelly Gwyneth Paltrow Rachelle Lefevre Michelle Rodriguez
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå