Gå til innhold

Helt flat livmorhals/mormunn og kjempe moden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om dette hos jm i dag og for 1,5 uke siden var den 2 cm og jeg hadde 1-2 cm åpning. Før det igjen (før modningsrier jeg har hatt i 1,5 uke nå) var livmorhalsen 4.8 cm..

Hvor lenge gikk dere med avflatet mormunn, moden og pittelitt åpning før fødsel? Er så sliten av disse "riene" hver kveld og natt, men har jo tydeligvis effekt. Er andregangs og hodet er festet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa hun ikke noe om hvor lang tid hun forventet det tok før du gikk i fødsel da?

Jeg har født 3 ganger, og har enda ikke fått den beskjeden, hehe. Men så har jeg blitt satt i gang 2 ganger også da :/Hvis hun hadde sagt det hadde jeg nok forventet å føde innen KORT tid.

Prøv en runde med gubben da :) Kansje det blir fødsel! Kjempemoden høres jo ut som alt er klart, men kansje den trenger den ekstra lille "puffen".

Lykke til :)

Skrevet

Heldige du e da!! Eg har kje fått den beskjeden, sjøl om eg har hatt 6cm åpning å vært i fødsel leeeenge:-P kan ikke svare deg på ditt spørsmål, men trur nok du får en raskere fødsel enn heg noen gang har hatt!:)

Skrevet

Takk for svar damer:) nei hun sa ikke noe. Jeg spurte men hun ville ikke gi meg falske forhåpninger. Satt opp ny time til torsdag om en uke, men da jeg skulle dra klemte hun meg godt å sa lykke til med kraft før hun sa litt beskjedent med Glimt i øyet "ikke sikkert vi sees neste gang vet du".

Håper så gjerne på at det skjer noe:) slitsomt med disse uregelmessige riene. Er bare 37+3, men fikk jo for tidlig sist. Kom ikke så langt som nå og babyen lå jo ikke med hodet ned og ikke fikk jeg føde vaginalt så føler meg førstegangs ++ her! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...