Gå til innhold

Har jeg lov til Å være lei meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver daglig å snakke med min mann. Ha en samtale om noe f eks. Lite interessert i det, vil helst bare sitte på Pc.... Prøvde ikveld å avklare helgen da vi reiser på besøk, hvor vi skal være når osv. Synes d er greit å ha funnet ut d på forhånd for viss ikke blir han sur fordi da hadde han tenkt noe annet enn hva jeg da bare ofte må bestemme.

Hørte ikke etter ikveld og hisset seg voldsomt opp over hvor vi skulle være lørdag men han hørte jo ikke litt etter fordi han satt på pc og tolket ALT feil feil feil! Synes d er synd at d skal være sånn stort sett hele tiden jeg og savner noen å prate med kjenner jeg... Unnskyldningen var at han fulgte litt m På en film som han kikket litt på for en time siden, sÅ sett noe annet fOr så å se ferdig filmen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser at de fleste mener fosterfamilien bør få beholde gutten. Lurer på om det er de samme som har svart som blir gale og slenger masse dritt når mor ikke vil oppgi biologisk far. Har vært masse tråer her der mor ikke har oppgitt biologisk far. Der ho får så ørene flagrer. Tråer der mor lyver om hvem som er far til barnet og får så ørene flagrer. Hvis ei hadde en sønn og ikke har fortalt biologisk far at han har et barn. Mor får seg ny kjæreste innen første leveår og han oppdrar barnet som sitt. Er det da helt greit at biologisk far aldri får vite at han har en sønn, fordi "stefar" gjør en like bra jobb og i tillegg er i lag med mor (skilsmisse liker vi heller ikke her inne). Slik de la det frem her, så hadde ikke far gjort noe mere galt enn å lage et barn med ei han tydeligvis ikke kjente så godt...

?

Skrevet
Ble ikke helt ferdig med det jeg ville påpeke. Jeg tror også at gutten ville fått det best hos fosterfamilie. Der er det søsken, to foreldre, dyr, hus og lekeplass. Men betyr det at jeg foreksempel skulle gått til sak for å få nabodamas barn. Hun er alenemor, bor i kjellerleilighet, null søsken og har ikke lappen. Fordi barnet ville fått det bedre her, med mere ressurssterke foreldre, søsken, stor familie osv osv... Tror mange kunne mistet barnet/barna sine, da det alltids kan finnes bedre plass å vekse opp. Jeg mener det biologiske bør ha litt å si... Selv om jeg mener at hun andre dama i dokumentaren har mistet sin sønn berettiget! Biologien er ikke første pri når det går utover barnet negativt og det ikke har det bra.

Se hvilket innlegg du svarer på da Netti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...