Chelseafan Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 (endret) Gutt eller jente? Jeg har følt hele tiden at det er en liten gutt Her er noen plager og andre ting jeg har hatt : Kvalme Halsbrann Mye Hodepine Mye hårvekst Veldig gult tiss Er veldig sint Blir fort trøtt og sliten Veldig sexlysten En del vondt i magen Gråter veldig lett Skal på 3D 22 Oktober,så da har dere litt tid på dere Håper på MASSE SVAR Endret 12. september 2012 av Swan1985
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Hehe, symptomer og kjønn henger nok ikke sammen Magefølelsen pleier ofte å stemme. Gjorde det på meg ihvertfall. Kastet opp i 4 mnd i strekk, 5 ganger daglig. Sov meg igjennom 3 mnd, mye halsbrann på slutten og her var det gutt. Min venninne hadde absolutt ingen plager og fikk gutt. Så det henger nok ikke særlig sammen det der..
Chelseafan Skrevet 12. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2012 Oki:) mange sier at symptomer stemmer,men vet ikke jeg første gang jeg er gravid så
maimora Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Da jeg gikk gravid med jenter hadde jeg disse symptomene/ikke symptomene: - Kastet opp ca 10 ganger hver dag i 4 mnder - Ikke trøtt - Lite menssmerter - Ikke hodepine - Lite energi i hele svangerskapet Da jeg gikk med gutten og nå(gravid med gutt: - Kvalm, men ikke kastet opp - TRøTT! - Sur - Griner av nesten alt på tv f.eks - Hodepine - Masse menssmerter - Mye energi fra uke 18 Jeg visste med nr 3 at det var gutt fordi svangerskapet var så annerledes i forhold til jentene. Da dette svangerskapet var veldig likt nr 3, men ikke med jentene var jeg sikker på det var gutt, og det var det. Om det er tilfeldig vet jeg ikke...
Chelseafan Skrevet 13. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2012 Høres jo nesten ut mest som en gutt da
Bonanza Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Hehe, symptomer og kjønn henger nok ikke sammen Magefølelsen pleier ofte å stemme. Gjorde det på meg ihvertfall. Kastet opp i 4 mnd i strekk, 5 ganger daglig. Sov meg igjennom 3 mnd, mye halsbrann på slutten og her var det gutt. Min venninne hadde absolutt ingen plager og fikk gutt. Så det henger nok ikke særlig sammen det der.. Det tror ikke jeg heller . Jeg har gutt og jente fra før og det var like svangerskap, ingen kvalme eller oppkast med noen av dem. Er nå gravid m nr 3 og har vært sååå kvalm og kastet opp 40-50 gromlyden dagen fra uke 5-11.
Bonanza Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Ggr om dagen skulle det stå ...... Autokorrektur påvist beste noen ganger.
PintSizedDictator Skrevet 13. september 2012 #9 Skrevet 13. september 2012 Har ingen av symptomene til HI og jeg venter gutt. Dette svangerskapet er helt likt de to andre og da fikk jeg jenter. Småkvalm en ukes tid og bekkenløsning resten av svangerskapet... hurra.
maimora Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 Ggr om dagen skulle det stå ...... Autokorrektur påvist beste noen ganger. Hehe, kan fort bli litt gromlyd om man kaster opp 40-50 ganger om dagen
Bonanza Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Ggr om dagen skulle det stå ...... Autokorrektur påvist beste noen ganger. Hehe, kan fort bli litt gromlyd om man kaster opp 40-50 ganger om dagen Hehehe ja det er så sant som det kan bli )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Prøv ringtesten. Den har jeg troen på.
Chelseafan Skrevet 14. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2012 Prøv ringtesten. Den har jeg troen på. Hva er det?=)
peanutts82 Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 magefølelsen sa gutt og det ble..... gutt <3 mamma sin lille kjøttbolle de 3 første måneden var jeg kvalm, men kasta opp kanskje 3 ganger. ble kjempefort sint og var ei sur shitkjerring som krangla om alt og med alle og skulle flytte fra sambo og dette skulle jeg greie selv og ingen var god nok for meg og min lille kjøttbolle. heldigvis hadde kusinene mine og tanten min som jeg er bestevenner med allerede advart sambo om at vi bare blir slik i denne familien. så jeg bodde mye hos tanten min de første 3 mnd. så kom bekkenløsning og jeg ble snill som en lam. har ikke hatt noe særlig andre symptomer som er verd å nevne. kan tilføye at jeg fra 2.mnd og fremdeles til nå kan ikke spise fisk, og kylling har jeg nett begynt å spise litt av.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Prøv ringtesten. Den har jeg troen på. Hva er det?=) Da tar du en gullring (gjerne giftering/ forlovelsesring), så napper du ut et hårstrå og binder ringen fast til dette i ene enden, så tar du tak i andre enden med to fingre og holder opp håret med ringen over magen, hold hånden helt i ro, den vil da begynne å bevege seg helt av seg selv, spinner den rundinger blir det jente, og pendler den frem og tilbake blir det gutt. gjør du det samme over håndleddet ditt vil den vise kjønn på alle barn du har/ får. Den vil da bevege seg en tid for så avta og nesten stoppe før den begynner på igjen.
lillemoi<3 Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Hei! jeg har 3 jenter fra før og er gravid med den 4. så jeg er veldig kvalm har ikke kasta opp bare kvalm hele tiden:( og ganske trøtt. er bare 6 uker på vei!! så håper på en gutt jeg siden jeg har jenter fra før.
November-spire-79 Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Tipper jente jeg da Har nesten det samme som deg og jeg har jente i magen Men magefølelsen sa gutt i 18 uker
Chelseafan Skrevet 14. september 2012 Forfatter #19 Skrevet 14. september 2012 Takk for alle svar . Er jo akkurat samme for meg hva det er,er utrolig stolt uansett ,men sånn familie sett så er det mest gutter også,men uansett er det koselig hva det er
Chelseafan Skrevet 14. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 14. september 2012 Prøv ringtesten. Den har jeg troen på. Hva er det?=) Da tar du en gullring (gjerne giftering/ forlovelsesring), så napper du ut et hårstrå og binder ringen fast til dette i ene enden, så tar du tak i andre enden med to fingre og holder opp håret med ringen over magen, hold hånden helt i ro, den vil da begynne å bevege seg helt av seg selv, spinner den rundinger blir det jente, og pendler den frem og tilbake blir det gutt. gjør du det samme over håndleddet ditt vil den vise kjønn på alle barn du har/ får. Den vil da bevege seg en tid for så avta og nesten stoppe før den begynner på igjen. Høres veldig spennende ut Det skal prøves
blå2010+rosa2013 Skrevet 15. september 2012 #21 Skrevet 15. september 2012 Med sønnen min så hadde jeg ingen plager fram til i 6.måned. Jeg var dum nok til å si at jeg var så heldig! Etter dette fikk jeg bekkenløsning og måtte inn og ut av sykehus av forskjellige årsaker.I dette sv.skapet så er jeg superkvalm, vil gråte til alt, forskrudd luktesans osv og jeg har følt at jeg skal få en jente. Sjekket opp med den kinesiske kalenderen og den stemte med sønnen min og den sier jente nå så vi får se
2skjønnasser Skrevet 15. september 2012 #22 Skrevet 15. september 2012 Spiller det noen rolle? Jeg er HELT sikker på at du vil ha den du får! Om du kommer til å få 3 gutter eller 3 jenter, så ville du aldri hatt noen andre!
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 15. september 2012 #23 Skrevet 15. september 2012 Prøv ringtesten. Den har jeg troen på. Hva er det?=) Da tar du en gullring (gjerne giftering/ forlovelsesring), så napper du ut et hårstrå og binder ringen fast til dette i ene enden, så tar du tak i andre enden med to fingre og holder opp håret med ringen over magen, hold hånden helt i ro, den vil da begynne å bevege seg helt av seg selv, spinner den rundinger blir det jente, og pendler den frem og tilbake blir det gutt. gjør du det samme over håndleddet ditt vil den vise kjønn på alle barn du har/ får. Den vil da bevege seg en tid for så avta og nesten stoppe før den begynner på igjen. Høres veldig spennende ut Det skal prøves Vil bare sitere denne! Jeg også har veldig stor tro på denne. Med førstemann viste den gutt, ble gutt. denne gang viser den jente (UL uke 13/14 sa jente, men vi vil ikke vite ved ordinær). Mamma tok den for noen uker siden, svaret ble jente, jente, jente/gutt. Hun fikk jente, jente, meg men mistet tvillingbroren min! Min søster tok den viste jente, gutt/gutt. Hun har jente og venter to gutter nå
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. september 2012 #24 Skrevet 15. september 2012 Jeg prøvde den nå. Fikk gutt-jente-jente. Jeg har en gutt fra før, og tidligere har 5 forskjellige spådd at jeg får to jenter. Så det var morsomt De samme som har spådd meg tidligere har sagt at hvis jeg velger å få et fjerde barn, blir det en gutt Time will show
Chelseafan Skrevet 15. september 2012 Forfatter #25 Skrevet 15. september 2012 Takk for svar blir spennende,men alle i familien og venner har følelsen av gutt også Men jeg blir jo veldig glad uansett jeg Blir sikkert flere etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå