Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Og da er det bare 11 gaver igjen å få tak i / finne på, til kalenderen. ) 1 Desemmber er det Putti Plutti Pott. )
It's all about me Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 BARE 13 gaver ferdig.... Selv har jeg 72 gaver ferdig til kalenderne OG begynt på 2013 utgaven Ingen Putti Plutti Pott, men Dinosaurer i oktober og Disney on Ice i januar...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 hehe.. Trodde jeg hadde vært flink og effektiv. Men skjønner du er laaangt forran meg. Disney on Ice har jeg og lyst til å dra på, med jenta mi. Men får se om vi får det til i 2014. HI
It's all about me Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 hehe.. Trodde jeg hadde vært flink og effektiv. Men skjønner du er laaangt forran meg. Disney on Ice har jeg og lyst til å dra på, med jenta mi. Men får se om vi får det til i 2014. HI ædda bædda Men jeg elsker å gå og titte etter slike smågaver da
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 hehe. Ja, bare mobb du. Jeg får grave litt i skuffer og skap, så finner jeg nok flere gaver her hjemme, som jeg kan bruke. Går å små hamstrer ting jeg finner på tilbud gjennom hele året, som er fine å bruke i kalenderen. Hvis en husker å finne det frem da. HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Det har virkelig ikke vært i mine tanker å gå gjennom dette enda altså Men jeg har fire barn og mange gaver som skal samles så jeg småsamler gjennom hele året jeg også, f.eks 70% på Nille er supert.. Har en hel haug i skapet, men aner virkelig ikke hvor mye jeg mangler, skulle kanskje sett på det en dag...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 hehehe, har også samla noen og tjue gaver etterhvert, og her om dagen var min klatreferdige treåring nøyaktig 2 mm unna å rive ned hele eska med gaver. Det hadde vel vært enkelt å få henne til å legge alt på plass, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå