Gå til innhold

Da er 13 dager ferdige..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da er det bare 11 gaver igjen å få tak i / finne på, til kalenderen. :o)

1 Desemmber er det Putti Plutti Pott. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BARE 13 gaver ferdig....

Selv har jeg 72 gaver ferdig til kalenderne OG begynt på 2013 utgaven :)

Ingen Putti Plutti Pott, men Dinosaurer i oktober og Disney on Ice i januar...

Skrevet

hehe.. Trodde jeg hadde vært flink og effektiv. Men skjønner du er laaangt forran meg. :)

Disney on Ice har jeg og lyst til å dra på, med jenta mi. Men får se om vi får det til i 2014. :)

HI

Skrevet
hehe.. Trodde jeg hadde vært flink og effektiv. Men skjønner du er laaangt forran meg. :) Disney on Ice har jeg og lyst til å dra på, med jenta mi. Men får se om vi får det til i 2014. :) HI

ædda bædda :P

Men jeg elsker å gå og titte etter slike smågaver da :)

Skrevet

hehe. Ja, bare mobb du. :P

Jeg får grave litt i skuffer og skap, så finner jeg nok flere gaver her hjemme, som jeg kan bruke. Går å små hamstrer ting jeg finner på tilbud gjennom hele året, som er fine å bruke i kalenderen. Hvis en husker å finne det frem da. :P

HI

Skrevet

Det har virkelig ikke vært i mine tanker å gå gjennom dette enda altså ;)

Men jeg har fire barn og mange gaver som skal samles så jeg småsamler gjennom hele året jeg også, f.eks 70% på Nille er supert..

Har en hel haug i skapet, men aner virkelig ikke hvor mye jeg mangler, skulle kanskje sett på det en dag...

Skrevet

hehehe, har også samla noen og tjue gaver etterhvert, og her om dagen var min klatreferdige treåring nøyaktig 2 mm unna å rive ned hele eska med gaver. Det hadde vel vært enkelt å få henne til å legge alt på plass, ja. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...